• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Mag ik nog een klein verzoekje indienen?
Zouden jullie er weer voor kunnen zorgen dat wanneer je de forum link aanklikt op de webshop,
dat het forum op een nieuwe tab wordt geopend. Nu vervangt hij de webshop...
Dit werkte voorheen namelijk wel en andersom ook.
Alvast bedankt!

• Leuk
Reacties: Jdb en Tim
@Tim misschien ben je er mee bezig, of ligt het aan mijn iPad, maar ik kom geen product meer tegen.

Als ik zoek op Senza Bordi, krijg ik in zoekveld wel een overzichtje, klik dan aan, krijg ik ongeldige doorverwijzing.
Als ik via pads en doeken ernaar toe ga, worden geen producten getoond. De filters geven wel aantallen, maar geen resultaten zichtbaar.

*edit ik zie dat “de link niet bestaat” als ik op de bigfoot klik.

merken.webp

Als ik via Merken naar Monello ga dan kan ik nog filteren op merk en staan er nog 1 product van Carclean en 1 van Gyeon tussen... :confused:

Nu net ingelogd en gecheckt of er al kleine Nanolex pads op de site staan. Als ik via het menu 'categorieën' van 'apparaten' naar 'polijstpads ga, krijg ik inderdaad een assortiment aan pads te zien, zowel afbeelding als omschrijving, maar de merknaam ontbreekt bij alle pads. Pas als ik een pad aanklik kan ik in de tekst zien om welk merk het gaat (en bij sommige pads is het op de afbeelding te lezen).

Verder zie ik hier daar nog wat typo's:
- polishinh pad
- cuttiing pad
Er zullen er nog wel meer zijn, maar deze heb ik gevonden.

Laatst bewerkt: