• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Ik heb de duur van de sessies even teruggezet naar 2 uur. Waarschijnlijk is het zo dat zodra de datum verandert (dus direct om middernacht) dat er iets misloopt met de sessies. Als ik 'm op twee uur zet, hebben er niet zoveel mensen last van. Dit blijft zo tot we gevonden hebben waar het aan ligt.
 
Ik weet niet of het al genoemd is hier, maar deze knop werkt niet: 'Meer van *MERK*'

Zie foto
Naamloos.png
 
Dank voor de updates, erg waardevol. Sessies zijn verwijderd en iedereen moet weer alles kunnen zien.

En graag zoveel mogelijk blijven melden:

1) Inlog, uitlogmoment
2) Kun je producten zien ja/nee en ben je op dat moment nog ingelogd ja/nee
 
Laatst bewerkt:
Wat ik mis op de website zijn de YouTube filmpjes bij de Collinite 845 / 476S / 915. Vroeger stonden deze in beeld. nu staat er een niet werkende link code. Ik persoonlijk vind dit wel een meerwaarde hebben, vooral gericht naar nieuwe klanten en beginners. Zijn toch de toekomst;) Ik heb niet gekeken maar het zal waarschijnlijk wel bij meerdere producten spelen.

Wat mij persoonlijk stoort zijn de verschillende reviews. Neem bijvoorbeeld de DD BtbM. Diverse verpakkingen qua inhoud. De aantallen reviews per verpakking zijn verschillend en tevens de inhoud ervan. Het zou mij persoonlijk prettiger zijn als per product de aantallen en inhoud van de reviews gelijk zijn van sample tot groot verpakking. Het geld voor vele merken.

Ik weet niet in hoeverre dit technisch mogelijk is. Ik leef nog in het stenen tijdperk mbt computers:eek:
 
Wat ik mis op de website zijn de YouTube filmpjes bij de

Ik miste inderdaad ook wat filmpjes in de webshop. Bijv. de review van Dennis van de Kwazar foamers. :)
Staat nog op de lijst van Todo's, die ID's die je ziet is een voorbereiding om ze uiteindelijk te koppelen.

Klopt het nou ook dat in het overzicht geen merknaam meer staat maar alleen de typenaam van het product? Ik weet niet of dat bij de vorige versie ook was.
Klopt, we moeten het merk er nog voor gaan koppelen. Voorheen zag je wel het merk, nu tijdelijk niet meer. Bij de meeste producten geen probleem, maar kan met algemene namen soms wat lastig zijn :)
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.
Dank voor de updates, erg waardevol. Sessies zijn verwijderd en iedereen moet weer alles kunnen zien.

En graag zoveel mogelijk blijven melden:

1) Inlog, uitlogmoment
2) Kun je producten zien ja/nee en ben je op dat moment nog ingelogd ja/nee

11.35 ingelogd, +-12.20 nog gekeken, was nog ingelogd en kon producten nog zien. 13.00 weer gekeken en was ik uitgelogd. Kon producten nog steeds zien en een product wat ik om 12.20 in de winkelwagen had gezet stond er nog gewoon in.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Als je op een pagina van een merk bent staat linksboven een logo en rechts daarnaast een verhaaltje over het merk. Links onder het logo begint een blokje met wat filter-mogelijkheden. Als het verhaaltje aan de rechterkant te kort is, dan valt het kopje van het filter-blok over het logo heen...

2017-12-19 14_02_42-Carclean - Flex - Merken - SeeCubic Edition.png

2017-12-19 14_02_14-Carclean - Auto Finesse - Merken - SeeCubic Edition.png


2017-12-19 13_58_51-Carclean - Hubikote - Merken - SeeCubic Edition.png
 
  • Leuk
Reactions: Tim