Opgelost!je de forum link aanklikt op de webshop,
dat het forum op een nieuwe tab wordt geopend. Nu vervangt hij de webshop...
Opgelost!je de forum link aanklikt op de webshop,
dat het forum op een nieuwe tab wordt geopend. Nu vervangt hij de webshop...
Zitten Monello doeken bijBekijk bijlage 103277
Als ik via Merken naar Monello ga dan kan ik nog filteren op merk en staan er nog 1 product van Carclean en 1 van Gyeon tussen...![]()
Ja dat is inderdaad de logica, maar wij vinden het ook wat onverwacht en wellicht ongewenst gedrag. Duiken we nog even in.Zitten Monello doeken bij![]()
@Tim Ik ben gisteravond opnieuw ingelogd en ben tot nu toe nog steeds ingelogd. Dit was voorheen niet zo dus je hebt iets verbeterd...![]()
Gisteravond ingelogd met de iPhone en nog steeds ingelogd, ik zeg super geregeld.
Inderdaad vanaf gisteravond nog steeds ingelogd![]()
@Tim misschien ben je er mee bezig, of ligt het aan mijn iPad, maar ik kom geen product meer tegen.
Als ik zoek op Senza Bordi, krijg ik in zoekveld wel een overzichtje, klik dan aan, krijg ik ongeldige doorverwijzing.
Als ik via pads en doeken ernaar toe ga, worden geen producten getoond. De filters geven wel aantallen, maar geen resultaten zichtbaar.
*edit ik zie dat “de link niet bestaat” als ik op de bigfoot klik.
Vreemd gisteravond ingelogd maar nu niet meer, ik zal opnieuw inloggen en kijken wat ie doet morgen.
Vanochtend had ik weer hetzelfde problem, dus ik heb de sessies weer even gereset. @MeganeRS en @Istnogferarie