• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Zitten Monello doeken bij ;)
Ja dat is inderdaad de logica, maar wij vinden het ook wat onverwacht en wellicht ongewenst gedrag. Duiken we nog even in.

Het was voor de livegang niet allemaal af te kaderen, alles nieuw, op een gegeven moment staar je alleen nog maar naar een scherm en merk je niets meer op.

@Tim Ik ben gisteravond opnieuw ingelogd en ben tot nu toe nog steeds ingelogd. Dit was voorheen niet zo dus je hebt iets verbeterd... ;)

Gisteravond ingelogd met de iPhone en nog steeds ingelogd, ik zeg super geregeld :).

Inderdaad vanaf gisteravond nog steeds ingelogd :)

@Tim misschien ben je er mee bezig, of ligt het aan mijn iPad, maar ik kom geen product meer tegen.

Als ik zoek op Senza Bordi, krijg ik in zoekveld wel een overzichtje, klik dan aan, krijg ik ongeldige doorverwijzing.
Als ik via pads en doeken ernaar toe ga, worden geen producten getoond. De filters geven wel aantallen, maar geen resultaten zichtbaar.

*edit ik zie dat “de link niet bestaat” als ik op de bigfoot klik.

Vreemd gisteravond ingelogd maar nu niet meer, ik zal opnieuw inloggen en kijken wat ie doet morgen.

Ik heb de sessie nu op 1 dag gezet als het goed is. Wat ik van jullie vraag:

1) Kijk of hij inderdaad een dag ingelogd blijft
2) Kijk of er problemen ontstaan zoals @Marcel1973 heeft gemeld. Als dat zo is, meteen hier posten ajb. Dan heb ik het niet helemaal goed gedaan. Ergens verloopt de geldigheid van je sessie, waardoor je gek genoeg geen producten kunt zien (ik vermoed een bugje ergens, maar ik wil dat voorzichtig boven water zien te krijgen, beetje lullig als klanten geen producten meer kunnen vinden haha).

@Tim, scheelt wel weer in de portemonnee als we geen producten zien ;).
Echter voor jullie als bedrijf idd minder gunstig.
Zal ff uitloggen/inloggen en morgen na 23:06 weer even controleren....

• Leuk
Reacties: Tim