• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2019!

@Tomas en @RoyR wat is een setje in jullie ogen?

Ik heb van Scholl de paars, blauw en oranje pads, in de maten 145 en 85 allemaal in setjes van twee. Twaalf totaal dus.

Naast de rest van de bestelling...
 
Jullie snappen dat jullie erg veel geluk hebben dit jaar!! Wij iets minder...o_O

Hier in het oosten des lands zegt men: "Wie hoalt 't nie dreuge".
Vertaald naar ABN: "We houden het niet droog". ;)
Betekenis van deze uitspraak komt neer op: als het zo doorgaat krijgen we mega-problemen!

Nou, voordat er echte problemen bij CC ontstaan ook maar even gebruik gemaakt van de LetItRain-korting. :grinning:
 
Niks bestellen. Heb ik dat gezegd?

Jup.

114538
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
@Tomas en @RoyR wat is een setje in jullie ogen?

Ik heb van Scholl de paars, blauw en oranje pads, in de maten 145 en 85 allemaal in setjes van twee. Twaalf totaal dus.

Naast de rest van de bestelling...

Ik bedoel een met een setje dat ik kleine en grote pads, dus in de maten 145 en 85, heb besteld.....

Maar om even volledig te zijn, heb van elke pad twee, dus twee keer de blauwe in 145, twee keer blauwe in 85 enz.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973 en RoyR
Als er iets niet in voorraad is, wordt dat dan achterna gestuurd?
Ik wil voor de eerste keer Crudzilla bestellen maar die is niet in voorraad.
De hele order staat dan in backorder, we kunnen er wel een deellevering van maken. Crudzilla is inmiddels besteld en zal volgende week binnenkomen!
 
Dankzij de januari en februari aanbiedingen heb ik Ineens een complete set premium middelen en materialen om de “7” aan te pakken.

Een Dap set, menzerna, waxaddict dodo juice, nanolex, mothers en gridguard. Alle keuzes zijn afgestemd op de auto en na intensief lezen op het forum en ervaringen die in de webshop staan. Ook natuurlijk met de adviezen van Dennis en Laurette van CC. Nog even en dan gaan de zomerwielen erop en pak ik de auto in zijn geheel aan.

Er staan nog wat waxaddict middelen in back order maar dat maakt niet zoveel uit. Die komen binnenkort binnen.

Grote blij
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het bescheiden gehouden @Giltix
Bij 20%:
  • cancoat
  • nanolex prof pre wash

Bij 30%
  • nieuwe (grijze) incredimitt
  • dry me crazy 60x40
  • paar 4” padjes

Nu maar hopen dat dit weer een beetje doorzet dan ben ik van plan om een 50/50 vergelijking te gaan doen tussen cancoat en de mystery juice...