• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain 2022

Winkelmandje staat weer klaar!
En voor de medewerkers van carclean veel succes morgen
Screenshot_20220220-220908_Samsung Internet.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Met de korting kopen we ook veel meer dan normaal denk ik, onder de streep zal de schade voor CC dan wel meevallen. ;)
 
Nee, dat niet. Maar in plaats van dat je eigenlijk eerst een fles van 500ml zou willen kopen koop je toch maar eentje van 1000ml. Want de korting wil je niet missen. Vriend van mij die mij Ahold werkt heeft dat wel eens uitgelegd hoe dat werkt met de flessen Robijn in de bonus. :) Maar die zijn ook wel een stukkie groter dan CC ;)

Desalniettemin: ik ben blij met de korting, mijn winkelmand zit ook vol. :)
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Met de korting kopen we ook veel meer dan normaal denk ik, onder de streep zal de schade voor CC dan wel meevallen. ;)

Maar denk je dat overal een marge van meer dan 25% op zit dan?

Op dit soort acties wordt onderaan de streep niets verdiend. Het kost ons eigenlijk geld. Maar het levert wel klantenbinding op en we hopen dat het zich dan weer op de lange termijn terugverdient.

We zien het dus een beetje als marketingkosten. Doe er je voordeel mee!
 
Ik hoop hier ook dat we geen zware regendagen meer krijgen:joy: weet elke keer weer wat items in dat winkelmandje te krijgen haha. Onder het mom van: tja, zoveel korting, en gebruik het toch wel. Hopelijk komt het pakketje morgen binnen voor de vrouw thuis is, had gezworen begin deze maand dat het voorlopig wel even klaar was zo:joy::joy::laughing:Dan "moffel" ik het snel tussen de rest van de spullen. Staat ondertussen genoeg dat het niet opvalt wat meer of minder haha. Anders komt er als tegenactie van haar weer een Zalando bus aanrijden ben ik bang