• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain 2022

Ben bang dat ik me weer eens niet kon inhouden. Heb bekende producten maar ook een paar nieuwe bestelt.
Heel veel sterkte aan de CC-medewerkers met alles in pakken en verzenden (hopelijk neemt Postnl alles mee) en uiteraard bedankt voor de actie.
 
  • Leuk
Reactions: schaef en Heijneker
@Cloudie Meer dan de bedoeling was? Dat is voor mij helemaal niet herkenbaar.... ;)

Ik was bij m'n vorige bestelling ongeveer een week geleden vergeten een flesje Nanolex Prewash a € 9,99 mee te bestellen. Echter was nu de Gyeon Pure Evo weer op voorraad (en doe die microvezeldoeken dan ook maar) en ach ik wilde nog wat extra accessoires voor m'n AVA HD hebben. Onder het motto "help Carclean de winter door"....en mezelf aan een goede korting. Dank weer @CC
 
Wat een sufkut ben ik toch ook.
Lekker de auto aan het wassen geweest.
Interieur gedaan.
Daarna boodschappen gehaald.
Doet @nicknameless mij een appje, heb je al besteld bij Carclean?
Onee! Shit. Nog niet.
Bijna vergeten!

Mijn bestelling zojuist ook geplaatst.

Screenshot_20220207-163812_Email.jpg
 
Danku maar weer Carclean! 1 opmerking ik mis alleen de uitgebreide handleiding bij de machines wellicht iets om rekening mee te houden. (Niet dat ik deze nodig heb)

Ik vraag me wel af hoe die kabelklemmen gebruikt moeten worden. :blush:

Edit: heb de werking van de kabelklemmen gevonden. (vrij simpel)
A6406165-4F46-4518-8BBF-17478A1114CA.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Hier ook alles netjes op tijd weer binnen! Wat dingen aangevuld en wat nieuwe items.

26jpn shampoo na wat goede berichten besteld voor naast de Btbm. (Vooral de prijs is ook erg aantrekkelijk en de berichten waren goed)
Nanolex interieur cleaner ook nieuw.
Invisible glass Nieuw
En sonax BSD. (Foam met bathe+ nu maar zomers of bij hele erge kou wel prettig voor in de wasbox leek mij, nu QD+ die goed bevalt maar bij lage temperaturen bijna niet te gebruiken is door de wax toevoeging gok ik. Plus standtijd zou beter moeten zijn dan de QD+)

Erg benieuwd naar deze nieuwe producten!! Als iemand nog tips/op/aan merkingen heeft bij deze producten hoor ik het wel!

CC team bedankt weer en fijne avond allemaal!