• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Nieuwe aanwinsten van vandaag. Toch maar eens Poorboy's proberen :)

114945
 
Ik gebruik de Summit's al een tijdje. Ik doe er vogelschijt mee verwijderen, Quick Detailers verwerken en Waterless Wash-es (heel soms)
Ze zijn er compact en zwaar, nemen erg veel product op en liggen goed in de hand. Erg zacht ook.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Ik zou de wanden lekker schilderen. Toont meteen heel anders.

Ik weet dat het een schuur is en dat je er niet detailed.

Mijn schuur heb ik indertijd van binnen wit geschilderd. Toont een stuk lichter en daardoor opgeruimder.

Maar ziet er schitterend uit hoor. Prachtig.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Dank Aficior, helemaal met je eens. De bedoeling is ook om dit te doen maar de lijst met klusjes was destijds te lang en de tijd te kort.
Ik was wel al beginnen met gaatjes te dichten...
Staat nog wel op de planning. Eerst in huis de gang, trap en overloop laten schilderen... Tijd te kort....
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Die bedoel ik ook. Het is een snoer in een goot met een stekker in het stopcontact. Aan het einde zit alleen geen stekkerdoos maar een stopcontact, vond ik netter. De rest is helemaal volgens spec aangelegd met spatwaterdichte stopcontacten.