• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Vandaag CC bezocht. Update volgt

WP_20181224_10_33_08_Pro.jpg
 
Ik geloof dat je lijstje met aanwezige spullen de lijst van Carclean aardig benadert. Nu eens opnieuw de startpost bekeken, en ik kreeg ineens het idee dat de rode Flex machines gekozen zijn, omdat ze zo mooi bij het Ferrari-rood (van de modellen) passen.
 
Haha, top zeg.

@Patrick Ik vindt het leuk om er meer van te proberen. De merken die ik 'spaar' hebben allemaal een eigen kijk op detailing. Ik doe het alleen maar voor de hobby, niet voor de verdienste maar vindt het erg leuk om te genieten van het detailen en aanschouwen van het resultaat.
 
Ja weet dat het puur hobby is, vroeg me af omdat je zo geweldig en grote collectie hebt en alles zo mooi ten toon spreid of je het sparen niet leuker vond dan het gebruiken zelf
 
  • Leuk
Reactions: robasto
Wow! Wat een collectie, niet alleen zo veel verschillende merken, maar ook nog eens alle verschillende smaken.
Ik zo hé lé maal gek worden proberen te kiezen. Ik bestel wel eens wat nieuws, maar bevalt dat goed, dan blijf ik er bij.
 
Ben je al op het niveau, dat je kan zien welke behandeling je auto gehad heeft? Of een typerend resultaat voor bepaalde producten kent?