• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Hoe heb je dit gevonden @Micha
Heuuuuj leuk! Dat was na je laatste hint eigenlijk vrij makkelijk als je de Donald Duck leest :p. Een magisch drankje is een elixir en elixir + car detailing in google kwam hier op uit. Ziet er wel uit als een tof merk trouwens, die ballen zijn echt grappig :cool:.

Dan moeten we binnenkort maar eens wat afspreken!
 
De hint over VW was ook wel.ver gezocht. Ze staan ook heel veel op VW Tuning meetings....

Ik zoek meestal een uitstraling in een merk. Deze straalt simpelheid doch status uit.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Wel lachen dit.

De aanwijzingen waren goed, niet te makkelijk (als je weet hoe je moet zoeken), had alleen niet aan “VW” gedacht.

VW voluit en Golf was niet goed, hahahaha.

d33dd2e8c2973f88a84a974c1dd7e8eb.jpg
 
Graag gedaan heren. En veel leesplezier gewenst.
By the way. Mooie en leuke bijzondere spullen Arie. Heel veel plezier ermee. Wat zul je popelen om het te willen gebruiken.
 
Echt wel! Wilde de BCC afgelopen zaterdag uitproberen maar vrouwlief had klusjes in en om huis. Komende zaterdag dan maar. En deze week komt Auto Elixir ook binnen dus die de week erop maar gebruiken. Hopen dat het niet gaat vriezen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Auto Elixir is volgens mij hetzelfde als Bear Car Care. Eentje die de zaken regelt en ze huren zo nu en dan een chemist in om recepten te bedenken
 
Dat is ook wel een beetje een ding in Engeland.

Ik bestel ook een hoop in Engeland, en ik krijg ook altijd een persoonlijk geschreven kaartje :)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Klopt inderdaad, zo ook met Auto Finesse. Ik kreeg ook een persoonlijk kaartje en dat is zeer zeker geen klein bedrijf. :p
 
Heuuuuj leuk! Dat was na je laatste hint eigenlijk vrij makkelijk als je de Donald Duck leest :p. Een magisch drankje is een elixir en elixir + car detailing in google kwam hier op uit. Ziet er wel uit als een tof merk trouwens, die ballen zijn echt grappig :cool:.

Dan moeten we binnenkort maar eens wat afspreken!
Bedankt voor de gezelligheid en de cadeautjes afgelopen woensdag Arie! Snel weer eens wat afspreken :cool:.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie