• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguair’s ultimate liquid wax

AR146

Detailing addict
28 mrt 2017
17
60
31
Hey detailers,

Ik heb een vraagje, ik heb een fles meguair’s ultimate liquid wax.

Alleen deze doet zijn naam wel eer aan, deze is heel waterig.

Pas 1 maandje heb ik deze fles en hoe lang ik ook schud het blijft gewoon water. Normaal paar sec schudden en het is goed maar deze kan ik 5 min lang schudden blijft water.

Wat kan ik hiermee doen?
 

Bijlagen

  • DEFFEA68-A31E-482F-9706-17375767B2F2.jpeg
    DEFFEA68-A31E-482F-9706-17375767B2F2.jpeg
    459,9 KB · Weergaven: 195
Ziet er in elk geval niet normaal uit.. is veel te waterachtig en de kleur is ook te licht...
 

Bijlagen

  • IMG_0221.JPG
    IMG_0221.JPG
    184 KB · Weergaven: 136
@AR146 : misschien eens informeren bij de winkel waar je het spul gekocht hebt..? als je het nog maar 1 maand geleden hebt aangekocht willen ze misschien wel omruilen..? misschien hebben ze nog klachten gekregen van andere klanten die hetzelfde probleem hebben gehad..?
 
Ik heb de Meguiar's Ultimate Wax ook een keer wat te lang laten staan (omdat ik andere wax gebruikte) en toe werd deze ook heel waterig. Maar volgens Meguiar's is het het beste dat je af en toe de fles even goed schud, waardoor de ingrediënten goed gemengd blijven. Zou normaal niet uit moeten maken lijkt me, maar dat is wat ze zeiden.
 
Ga inderdaad maar even terug naar de winkel, heb nog een keer geprobeerd goed te schudden blijft water.
 
  • Leuk
Reactions: PA27506