• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Helaas, de zending komt vandaag toch niet. De douane heeft de zending toch niet vrijgegeven.
Laten we hopen dat het deze week nog gaat lukken... ik beloof niets meer :sweat:

Faro's verwachten we binnen 1-2 weken weer te kunnen leveren.
 
  • Leuk
Reactions: TimW
Zou mooi zijn als Carclean bij producten die niet op voorraad zijn een datum meldt in de shop wanneer het vermoedelijk weer op voorraad is. Scheelt een hoop vragen en technisch niet ingewikkeld.
 
Probleem is dat we vaak niet exact een datum weten en dan is het lastig ingeven. Laatst ook met de beasmaker, dat duurde ineens ruim een week langer.

Nanolex komt ergens volgende week weer.
 
@T-Bone die functie hebben we gewoon, maar we weten het niet altijd. Aan de andere kant, zijn we er soms ook wat nalatig mee.

Ik ken de struggles met leverdata niet exact weten. Nu zit ik in andere handel (IT), maar ik vermeld toch altijd richtdata bij de producten die niet op voorraad zijn. Uiteindelijk weet je wel ongeveer hoelang verzending van partij x naar jou duurt. Maar vergt wel weer het secuur bijhouden en tijdig bijstellen. Anderzijds scheelt het vragen, sowieso bij populaire producten. :)

Overigens complimenten hoor, jullie zijn verder lekker bezig, erg tevreden over Carclean over de volle breedte.
 
Helaas, de zending komt vandaag toch niet. De douane heeft de zending toch niet vrijgegeven.
Laten we hopen dat het deze week nog gaat lukken... ik beloof niets meer :sweat:

Faro's verwachten we binnen 1-2 weken weer te kunnen leveren.

Ik zie dat de faro er inmiddels weer is, alleen de power kit nog niet, komt deze er ook nog aan?