• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlek in bekleding

Fokkens

Detailing rookie
9 aug 2022
5
2
Provincie Groningen
Goedenavond,

Ik heb een vlek in mijn bekleding die door een autopoetsbedrijf er niet uit te stomen is.
Helaas zat de vlek al in de bekleding toen ik hem kocht, kan dus niet achterhalen waardoor het komt.
Het gaat maar om een klein stukje stof. Is er ook een bedrijf die dat stukje stof op kleur kan spuiten?
 
Hierbij de foto
 

Bijlagen

  • 20220809_180731.jpg
    20220809_180731.jpg
    355,8 KB · Weergaven: 109
Inderdaad gewoon proberen met een extractor, en gelijk de rest meenemen, je zult verbaasd zijn hoeveel vuil er uit de stoelen/achterbank en tapijt komt.
Het kan zijn dat de vlek is uitgebeten door maagzuur (bijv. van kind dat overgegeven heeft), dan krijg je het niet weg, maar die kans is niet zo groot.
 
Ik weet niet waar je woont Fokkens, maar als je in de buurt van Enschede woont mag je wel langskomen, kijk ik even of ik hem eruit krijg voor je.
 
Zwolle hier.
Maar. Ik had in mijn vorige auto ook zo'n vlek. Maar dan iets groter nog...
Die ging er dus met geen mogelijkheid uit. Hopelijk bij jou wel.