Beste car cleaners even voorstellen ik ben Tony, was en poets graag mijn auto en zie dat als een stukje ontspanning
Ook ben ik fan van handige gadgets
Zo heb ik een automatisch lucht en elektra haspel en nu heb ik een hogedrukhaspel van HBM aangeschaft
www.hbm-machines.com
Nu wil ik hier een hogedrukreiniger bijkopen
Ik wat problemen met aansluitingen omdat fabrikanten werken met eigen snelkoppelingen Het liefst zou ik het pistool en de hogedrukreiniger zelf zo op dit haspel aansluiten maar wil wel dat alles lekvrij is
Ik wil max 450 euro uitgeven
Ik denk aan een Nilfisk met 130 bar Heb een mail naar Nilfisk gestuurd maar zij geven aan dat het niet past Hebben jullie tips ? Ik hou jullie zowiezo op de hoogte hoe mijn voortgang gaat
Ook ben ik fan van handige gadgets
Zo heb ik een automatisch lucht en elektra haspel en nu heb ik een hogedrukhaspel van HBM aangeschaft

HBM 180 Bar Hogedruk Luchthaspel Geschikt voor Water, Lucht en Vet
Deze open slanghaspel inclusief rubberen slang is geschikt voor het werken met lucht en water. Geïntegreerde aandrijfveer met meerdere vergrendelmogelijkheden per omwenteling: Zet deze slang vast op de gewenste lengte of laat hem automatisch terugrollen. Vier geleiderollen in de houden de...

Ik wat problemen met aansluitingen omdat fabrikanten werken met eigen snelkoppelingen Het liefst zou ik het pistool en de hogedrukreiniger zelf zo op dit haspel aansluiten maar wil wel dat alles lekvrij is
Ik wil max 450 euro uitgeven
Ik denk aan een Nilfisk met 130 bar Heb een mail naar Nilfisk gestuurd maar zij geven aan dat het niet past Hebben jullie tips ? Ik hou jullie zowiezo op de hoogte hoe mijn voortgang gaat