• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.850
200
Berkel en Rodenrijs
Wij vinden foutloze content op onze site heel erg belangrijk, maar soms sluipen er her en der toch taal- en spelfouten in.

In dit topic kun je deze fouten melden, wij gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag.

Specificeer de gevonden fout en vermeld daarbij ook de betreffende URL.

Hartelijk dank!

• Leuk
Reacties: Cordoba
Ik zie de mentions gewoon prima.
Let wel op dat dit topic over de Carclean website gaat en niet over het forum.
Even voor alle duidelijkheid:

Algemene opmerkingen over de webshop:
https://forum.carclean.com/threads/opmerking-bij-nieuwe-website.17409/

Taal- en spelfouten (in de webshop!) gaan hier (dit topic):
https://forum.carclean.com/threads/...-de-site-gevonden-meld-ze-in-dit-topic.20465/

En opmerkingen over het forum (zoals deze over die mentions) horen hier:
https://forum.carclean.com/threads/nieuwe-forum-online.15689/

Bedankt voor jullie bijdragen! In overleg met Tim is besloten, dat de vermelding CE-markering (of certificering) weggelaten wordt, omdat een apparaat überhaupt niet in de EU verkocht mag worden als het niet voldoet aan de CE-maatstaven. De vermelding voegt dus niets toe. Om over de juiste term maar te zwijgen (ik begrijp je uitleg hoor, Mtyn, correct!).

Niet zozeer spelvauten maar iets waar ik wel spontaan jeuk van krijg...is dat het filter het niet (goed) doet :triumph:

En nog iets waar ik rode vlekken van in m'n nek krijg, is dat je door alle pagina's heen moet scrollen.
Vroegâh kon je aanklikken dat alle producten in 1 keer getoond werden.
Ik vind het vervelend om "verplicht" om door elke pagina heen te scrollen, ik wil zonder poespas recht op m'n doel af of om 1 overzicht zien wat er is :D

Screenshot_20240724_165013_Chrome.jpg

Screenshot_20240724_165024_Chrome.jpg

* zit zwijgend in de hoek te mijmeren dat vroegâh alles beter was...:blush:

• Leuk
Reacties: Finnikki
  • Leuk
Reacties: Evelien
Bilthamber Touch-On Ceramic Paint Protection - 1000ml

Handleiding;
* Meng de inhoud van het zakje met 15 liter warm water.

Zit in een fles ... toch ?

• Leuk
Reacties: Evelien
De profipolish doeken. Allround microfiber towel 10-pack. Soft en HD, ik zag dat op de verpakking 70-30 polyster aramide staat vermeld en op de site 80-20. Niet dat het veel uitmaakt maar dat viel mij toevallig op.