• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

Donovan

Detailing chief
27 okt 2019
132
85
Kwam toevallig deze tegen. Er staat tientallem i.p.v tientallen.

Bijlagen

• Screenshot_20200517_092454_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200517_092454_com.android.chrome.jpg
    71,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
12.811
193
31
Leersum (Utrecht)
Ik moest de zin even twee keer lezen, maar hoort de beschrijving bij Gyeon - Primer, vierde zin...

• Verspreid het product op een laag toerental.
  • Werk op een medium snelheid (afhankelijk van de machine) tot het product volledig is afgebroken.
  • Neem oppervlak af met een microvezeldoek.
  • Indien je direct een coating wil aanbrengen neem het oppervlak dan na 15 minuten af met Q²M Prep. De coating moet ten alle tijden 15 minuten drogen.
... niet te zijn: ''...De Primer moet ten alle tijden 15 minuten drogen'' ...?

Quantoxx

Detailing guru
Tester of Bling
4 mei 2015
12.811
193
31
Leersum (Utrecht)
Viel mij zojuist op dat er bij de Gyeon - Bathe in de opsomming naast de afbeelding staat vermeld; ''Glansversterkende dagelijkse shampoo.'' , maar in de omschrijving staat weer '' ...bevat geen toegevoegde oliën, polymeren of waxen om de glans te verbeteren, maar is een pure, reinigende shampoo.''

• Leuk
Reactions: Kees-sw en Nick1407

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
6.847
218
Omgeving Breda

Tijntje

Detailing chief
13 jan 2017
169
88
40
Up North
Bedragen genoemd bij prijs vanaf zijn niet terug te vinden als je de machine aanklik. Voor een vanaf prijs DAP set wel scherp geprijst.

Screenshot_20200819-174524_Chrome.jpg
Screenshot_20200819-174533_Chrome.jpg

VolvoNeo

Detailing trainee
6 jun 2019
55
43
30
Vorden
Is volgens mij al eens vaker benoemt en dit kwam dacht ik doordat de dap niet op voorraad is trekt hij het bedrag eraf. Dus je hebt voor die prijs alles in de set behalve de dap :yum

• Leuk
Reactions: SpeeDJ

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
3.979
193
23
Zwolle
Bij de Gyeon Polijstpads staat er: Q²M Cut Eccentric
Terwijl er op de verpakking staat: Q²M Eccentric Cut

Dit is ook bij de andere gyeon pads zo.
Is dit expres zo gedaan?
Naamloos.png

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.039
193
41
Geen idee, het zou kunnen dat het op die manier in een nieuwsbrief of oude prijslijst op deze manier stond bij het aanmaken wat later is gewijzigd. Ik kan het helaas niet meer terug vinden. Maar is het zo erg onduidelijk?

• Leuk
Reactions: RoyR

Nick1407

Detailing guru
9 jul 2017
1.692
158
Averbode
misschien is deze al aan bod gekomen, maar ik stuit juist op dit foutje:
1600351726341.png

Er staat te lezen: Ook geschikt voor onbeHEhandelde lak.

• Leuk
Reactions: RoyR

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.715
193
54
Bergentheim (Overijssel)
Een nieuw merk toegevoegd aan het assortiment, n.l. 26JPN, echter wat lees ik bij de snow foam:

Handleiding
Werk van boven naar beneden en schuim de hele buitenkant van het voertuig, inclusief de wielen, het glas en de bekleding
Dan gaan bij mij de wenkbrauwen fronsen.....

En bij de Glass Polish:
Handleiding
Poets het glas tenslotte af met een schone microvezeldoek, Je kan dit doek eventueel een beetje bevochtigen
dit wijzigen in: de

Vervolgens de Leather Cleaner:
Omschrijving
De 26JPN Leather Cleaner is een milde op waterbasis formule die zeer efficiënt is in het reinigen van de meeste soorten leer, vinyl en synthetische oppervlakken. De Leather Cleaner maakt gebruik van van een complexe mix van oppervlakteactieve stoffen en detergenten om gemakkelijk vuil, zweet, olie en vele andere soorten vuil te verwijderen. Dit soort vuil kan je interieur beschadigen of er verouderd uit doen zien.
oppervlakteactieve wijzigen in: oppervlakte-actieve
En de Leather Conditioner:
Omschrijving
De 26JPN Leather Conditioner is een voeding voor je leer met een unieke formule van Jojoba olie en avocado-olie in combinatie met bijenwas en carnaubawas. Het resultaat van deze formule is zachte soepele leersoorten die hierdoor niet zullen uitdrogen en scheuren.
De 26JPN Leather Conditioner hydrateert en beschermt leer in één simpele stap. Het penetreet het lederen oppervlak om deze te hydrateren, dit vormt dan een beschermende barrière. De combinatie van essentiële oliën en natuurlijke wassen zorgen voor een niet-vette finish op het leer.

dit woord kent mijn vrouw zelfs niet.... ;)