• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nico F. stelt zich voor.

Nico F.

Detailing rookie
15 aug 2025
4
15
Hoi iedereen,

Ik ben Nico, 55 jaar en woon in de omgeving van Antwerpen.

Ik ben/was een hobbyist in het onderhouden van mijn wagen. Niet het niveau van detaillen dat ik hier zie passeren, maar wel consequent wassen, stofzuigen, bandendressing,..., 2x per jaar clayen, waxen, ... Ooit een 15tal jaar geleden een "detailingcursus" gevolgd bij megiuars en daar dan ook jarenlang alle producten van gekocht.
De laatste 3 jaar is het buitenonderhoud er bij in geschoten en was het nog enkel de wasstraat.

Half september gaan we onze nieuwe wagen afhalen, een zwarte Renault austral, de gefacelifte versie 2025. Ik heb terug zin om deze in een mooi staat te onderhouden.
We hebben geen garage, dus de wagen slaapt altijd buiten. Ook het wassen ed gebeurd op straat.

Al een kleine bestelling online gedaan, maar deze week richting CC om de hoofdmoot aan te schaffen en waarschijnlijk ook de AVA master P60 2.0.
Veel bijdrage zal ik niet hebben, eerder vragen en meelezen.

Vermoedelijk zal ik het in de gyeon lijn gaan zoeken, daar een collega hier zeer tevreden over is en ik daar de laatste weken ook al veel heb over ingelezen. Maar we zullen zien wat ze bij CC hiervan vinden.

Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met je mooie opvolger en goede plannen voor het onderhouden.
Daar ga je met CC zeker goed uitkomen straks, wat je wensen zijn en met welke producten/materialen.

• Leuk
Reacties: Nico F.