• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Williams coating

Status
Niet open voor verdere reacties.

Newbee

Detailing addict
17 mrt 2019
45
50
Eindelijk de beslissing genomen wat voor soort coating er op de nieuwe wagen komt. Het wordt een Williams keramische coating met 5 jaren garantie.
Nu nog wachten tot 13 mei. Dan ben ik de wagen wel een week kwijt.
 
  • Verbluft
Reactions: Tim
Ik vraag me af waarop de keuze voor deze coating is gebaseerd.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik ben ook benieuwd. :) Op het forum vond ik een topic over deze coating en die was niet bepaald positief. (Nog niet verder gezocht dan dat)

Trouwens, jouw auto('s) waren toch niet? Dan heb je geen 5 jaar garantie, maar levenslang! :p

Edit - Ah, @Pter was mij net voor. Dat is inderdaad het topic wat ik had gelezen.
 
Eens met @Zluytr
niet om alles/beter wetend over te willen komen maar ik denk met alle ervaring op dit forum al die jaren bij elkaar dat er wel duidelijk is dat geen een coating het 5 jaar uithoud. Wel zijn er veel goede coatings en wie blijft aftoppen met een goedje behoud lang de beschermende werking maar of de coating er na 5 jaar nog is is nog niet bewezen...ook niet op buitenlandse fora.
 
Dit past meer in het laatste aanwinsten topic, het is alleen maar een mededeling. Bovendien is er al een topic (zie ergens hierboven). Vandaar het slotje.
 
Eindelijk de beslissing genomen wat voor soort coating er op de nieuwe wagen komt. Het wordt een Williams keramische coating met 5 jaren garantie.
Nu nog wachten tot 13 mei. Dan ben ik de wagen wel een week kwijt.
Hoewel het topic gesloten is, draag ik ook nog mijn steentje bij.

Waarom kies je voor een coating die nauwelijks toe wordt gepast en waar de ervaringen niet al te positief van zijn? Vanwege de merknaam Williams?

Die 5 jaar garantie zegt helemaal niets. Onverstandige keuze als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Altos
Status
Niet open voor verdere reacties.