• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100% Tuning Ahoy 11 en 12 oktober

Hier dan de foto's van onze stand:

Tijdens de opbouw:
IMG_0531.jpg


De beurs kan beginnen!:
De Dodo- en Poorboys inflatables

IMG_0535.jpg

IMG_0538.jpg

IMG_0540.jpg

IMG_0545.jpg

De demohoek:
IMG_0546.jpg

IMG_0547.jpg

IMG_0548.jpg

IMG_0549.jpg

IMG_0551.jpg

IMG_0557.jpg

IMG_0558.jpg

IMG_0559.jpg

IMG_0560.jpg


Morgen weer een dag! Nu eerst :zzz:
 
Ziet er goed uit zeg!
Mocht je toevallig meer foto's van al dat vrouwelijk schoon hebben, laat je vooral niet tegen houden om de foto's hier op het forum te posten. ;) :D
 
Patrick zei:
Ziet er mooi uit, was de lambo niet meer gelukt?

Die Audi is toch veel mooier dan een Lambo!

Kom morgen wel ff irl kijken naar je stand Tim. Maar je verkoopt daar niks volgens mij ofwel? -Mijn poorboys collectie is nog niet helemaal compleet n.l.
 
We hebben veel producten bij ons! Zeker van poorboys, van Meguiars de consumentenlijn en de nieuwe producten, geef het anders nog even snel door zodat we het mee kunnen nemen naar de beurs mochten er speciale dingen bij zitten.We vertrekken rond 9:00 uur vanuit Bergschenhoek,mochten er speciale dingen bij zitten. :ja
 
Ff off topic he.
Maar ik weet niet of het klopt, maar volgens mij is er volgend jaar weer een auto rai.
Zijn er ook plannen dat jullie ook op zo'n evenement staan?
 
stimpy68 zei:
We hebben veel producten bij ons! Zeker van poorboys, van Meguiars de consumentenlijn en de nieuwe producten, geef het anders nog even snel door zodat we het mee kunnen nemen naar de beurs mochten er speciale dingen bij zitten.We vertrekken rond 9:00 uur vanuit Bergschenhoek,mochten er speciale dingen bij zitten. :ja

Ah ok, das mooi.
Niet dat ik iets aparts nodig heb ofzo, heb nog interesse in Trim restorer - Natural look - en wat fatsoenlijke PB doeken.
 
De stand ziet er tof uit en valt zeker op mannen! Ook vind ik de vitrines er erg professioneel uitzien en een lust om naar te kijken. Het is dat het wat ver is van maastricht anders was ik zeker eens langsgekomen om te kijken!
 
Tim c.s., de stand ziet er super uit (vanaf de foto's). Heel chique en duidelijk! :cool:

En waarom een Lambo, als Tim zelf een dergelijke auto heeft? Deze trekt zeker zoveel bekijks. En als de dagrijverlcihting aanstaat, valt het van veraf ook nog eens erg goed op. En dat trekt weer mensen naar de stand.
 
Xizer zei:
De stand ziet er tof uit en valt zeker op mannen! Ook vind ik de vitrines er erg professioneel uitzien en een lust om naar te kijken. Het is dat het wat ver is van maastricht anders was ik zeker eens langsgekomen om te kijken!

Weet je dat alleen 98% van de mensen blind is :) Ze zien die virtrines in eerste instantie niet (of het komt door de R8 dat kan natuurlijk ook haahahaha)
 
is er van elk merk een vitrine? want zie allemaal dodo en meg op 1 plek
maar ziet er netjes uit! dicht bij een vreetkraampje zo te zien? hahaha
maar waar ik wel benieuwd naar ben, wat was de reactie van meguiars? en van de mensen over de verschillende producten?
 
Super mooie stand Tim!!!!! :cool:
Zeer mooi geheel, vooral ook inderdaad met die kleurencombinatie!!
Goed opvallend en niet te overheersend!
En die Audi maakt het natuurlijk helemaal af. ;)
 
Hey maar dat ziet er geweldig uit ,strak en professioneel..
Alles mooi op detail ,zelfs de Demohoek ziet er super uit.. :)^

Met wat is de R8 trouwens behandeld.. 8-())
 
Tuurlijk is de R8 heel mooi maar Tim had keer gezegt dat er misschien Lambo kwam te staan vandaar mijn vraag. Is na hele dag die led verlichting aan je accu niet leeg?
 
Zag er mooi uit, helaas niet echt te tijd gehad om op mijn gemak rond te kijken. Was met vier andere mensen en deze geloven nog niet zo in die 'dure meguiars' zooi. Wel nog even met Tim gepraat.
 
Heb vandaag even rondgelopen op 100%tuning, aardig wat auto's gezien maar de allermooiste was toch de R8 van Tim!
Rest is niet echt mijn ding, meeste wel knap gemaakt daarnietvan.

De stand ziet er erg professioneel uit, misschien zelfs te professioneel, maar dat gaf Tim zelf ook al aan. Mensen zien niet meteen dat het om verkoop van materialen gaat. Volgende keer iets meer 'voorraad' laten zien :)^

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]