• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com staat op 100% Tuning - 11 en 12 oktober 2008

Zover ik weet kan je als je standhouder bent heel het evenement kaarten kopen tegen gereduceerd tarief :)

Dit kon ook altijd als je met je auto stond. Je kreeg 2 kaarten voor het weekend en de rest kon je bij de receptie halen voor 5 euro minder ofzo.

Dus doe hier je voordeel mee ;)
 
Tim zei:
We zijn bezig met een zwarte Lamborghini Gallardo!

Ahhh, zal dat deze zijn;

image_01.jpg
 
Wat een schande die wagen..
Zo zie je ook maar hoeveel mensen werkelijk hun handen niet van andermans eigendom kunnen afhouden. :no
 
B.K. zei:
Wat een schande die wagen..
Zo zie je ook maar hoeveel mensen werkelijk hun handen niet van andermans eigendom kunnen afhouden. :no

Waarschijnlijk intereseert het de eigenaar niet anders was hij niet vergeten zijn lambo naar 3 jaar eens uit de garage te halen.
Want dit is geen laagje stof van 1 dag lijkt me.

Maar idd respect is weer wat anders ;)

Maare Tim de stand gaat helemaal goed komen met 2 van die super gave opblaas figuren er naast (Y)
Als je geen lambo kan vinden kan je altijd de R8 er nog neer zetten :p
 
Misschien dat ik even langskom.....

De rest van de beurs laat ik links liggen dan want dat plastic is alleen maar extra gewicht:grinning: , audio ook geen interesse, wederom alleen gewicht bovendien vind ik geluid van een motor en uitlaat veel mooier dan de hedendaagse muziekrofl

Ben gewoon een tikkeltje nieuswgierig wie en wat jullie zijn, aangezien ik nog nooit bij jullie geweest ben en bovendien zal ik wel wat productjes aanschaffen:D

Groeten,
Eric
 
Nogmaals veel succes gewenst voor komend weekend!

Hopelijk komen jullie met lege handen weer terug... ;)











...en kunnen we maandag weer een groot aantal nieuwe forumleden verwelkomen :party:
 
Red_roof_75 zei:
Nou ben benieuwd hoe de mannen van Meguiars hierop reageren. Hebben toch wel beetje monopoly op tuningsbeurzen. Laatste 2 jaar is volgens mij Turtle wax ook aan de weg aan het timmeren maar denk dat dit wel gaat opvallen.

verschil is dat ze 1 merk verkopen en carclean meerdere merken
dat is het grote voordeel wat je pakt