• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100% Tuning Ahoy 11 en 12 oktober

B.K. zei:
Met wat is de R8 trouwens behandeld.. 8-())

Was gisteren (zaterdag) eerst even afgedaan ,met PB spray and wipe. Ik heb daarna de auto alleen gekleid met PB claybar. Dibbuz heeft er vandaag 2 lagen dodojuice Super Natural op gedaan, daarna was de glans nog mooier! :heart_eyes:
 
Kon helaas niet even gaan kijken, maar het ziet er in ieder geval echt TOP uit! Hopelijk was het voor Carclean zelf ook een topper! Was toch de eerste grote beurs he! Ben benieuwd naar hoe de carclean crew het ervaren heeft...:).
 
Euh... tja...

Nou vooruit dan maar:

100_0882-small.jpg


Dibbuz is er ook een beetje door afgeleid... :D

En deze lieftallige dames stonden tegenover ons:

100_0873-small.jpg


:heart_eyes:
 
@Anabasis

:)^ :)^ , ik reageer erg laat maar dat is erg mooi gesproken. Kon het niet beter verwoorden. Ik koop liever een stel throttle boddies dan dat er spoilers of audio op/in mijn wagen komt. Dat is in mijn ogen alleen maar extra gewicht en dat is weer iets wat het spelen minder maakt, des te minder zwaar een wagen is des te leuker spelen.

@Carclean

Op de fotos ziet dat er uit als een hele professionele stand:cool: :cool:, hopelijk goede zaken gedaan:party:

Groeten,
Eric
 
Wat ik op de foto's zie is een hele professionele stand. Het kan zijn dat die profi uitstraling de "gewone man/vrouw" juist afschrok. Ik vermoed dat er mensen voorbij zijn gelopen omdat ze dachen dat dit niet voor hen besteed was helaas..

Wat we hier vaak doen is 50/50 maken. Daarmee tonen we aan elkaar wat de verschillen zijn en wat de werking van de gebruikte spullen is. Misschien is het een tip om bij de volgende keer een aantal plaatdelen met 50/50 te tonen met de daarbij gebruikte producten. Ik vermoed dat dergelijke objecten bij mensen meer tot de verbeelding spreekt.
 
Niemand schrok ervan hoor, de stand stond continu prop en propvol! We hadden mensen tekort om iedereen te 'vangen'! Maar het was wel minder duidelijk dat we op dat moment ook verkochten. Simpel op te lossen, volgende keer gewoon voorraad meer zichtbaar tonen! :ja
 
voorraad=verkopen.
lage drempel (pakken/betalen/in bezit) werkt op zo'n beurs fantastisch!

HUUUUGE voorraad; het idee dat het een superaanbieding is dat ze nu kunnen bemachtigen.
 
Volgende keer net zo'n wash demo als hier: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=FotoGallerij&GALLERYID=153
:D