• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[19 August 2017] Summer Detail Day 2017 (Berkel en Rodenrijs, ZH)

Nee hoor! Inschrijven is alleen belangrijk zodat wij weten hoeveel mensen er aanwezig zijn!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik ga hier zeker proberen om bij te zijn. Even vrij vragen bij mij studenten job. Van te voren de auto eens goed onder handen nemen. Kan natuurlijk daar niet met een vieze bak aankomen.

Het zou fijn wezen als we met de forum leden iets 'opzetten' waarmee we elkaar kunnen herkennen.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Ik ga hier zeker proberen om bij te zijn. Even vrij vragen bij mij studenten job. Van te voren de auto eens goed onder handen nemen. Kan natuurlijk daar niet met een vieze bak aankomen.

Het zou fijn wezen als we met de forum leden iets 'opzetten' waarmee we elkaar kunnen herkennen.

Goed idee!!

Als jij nu een roze strik in je haar doet, dan zet ik mijn shining monkey pet op ;)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Haha 'opzetten' of dan wel organiseren. Misschien was beetje dialect haha. Maar die rosé strik zit helaas niet in mijn standaard assortiment.
 
19 augustus valt midden in de (bouw)vakantie Noord, en aangezien ik hieronder val zit ik hoogstwaarschijnlijk met de sleurhut op een camping ergens.......... Nog niks gepland; normaal gesproken 3 weken in het buitenland, maar wss door omstandigheden (stage van dochter) dit jaar in NL. Nou vind ik het niet erg om vanaf mijn vakantie-adres "een dagje uit bij CC" te doen, natuurlijk! Nu de vrouw nog overtuigen.........
 
  • Leuk
Reactions: Etterual
Ik ga mijn best doen om er een keer bij te zijn:blush:Misschien gelijk een mooie kans om wat aanbiedingen mee te nemen:yum
 
Ik denk dat de crew nog volop bezig is, met alle details regelen (tenten, catering, welke fabrikanten komen enz.). Daarnaast zie je vaak dat mensen ver van tevoren inschrijven, en als het zover is, de datum gewoon zijn vergeten, dus over 2-3 maanden inschrijven lijkt me vroeg zat.
 
  • Leuk
Reactions: Dreier-Reihe