• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[19 August 2017] Summer Detail Day 2017 (Berkel en Rodenrijs, ZH)

Ik ben bang dat als ik ook wil komen, ik word verplicht om in m´n string te verschijnen.
Verfijnd BBW-lichaam, met voluptueuze lijnen...

De kans is groot dat door mijn verschijning menig forum-lid steigert,
maar ook ben ik bang dat als ik mijn entree maak, de toegang word geweigerd...

Stap ik weer in mijn blauwe Beamer met 100% correctie,
jammer voor velen missen jullie dan de definitie van sexy....

Op zo'n mooie dag kijken naar vele merken, polijsten en wetsanden,
zonder mijn aanwezigheid en het gebrek aan mijn strakke lende...

Ik snap dat sommigen dit niet zouden willen missen,
maar de meerderheid zou de aanblik niet uit hun geheugen kunnen wissen! :heart:
 
In dat geval laten we je kennismaken met Cees...

Dat wordt een perfect match dan... :heart:
Budel meeting 27-06-09 (103).jpg
 
"Special place op de parkeerplaats op dak" dus doorrije maar riep die door de megafoon toen ik aankwam rijden,..

Maar dat is uhm alweer in 2012 geweest :joy:

Dit jaar helaas opnieuw overslaan,.. (en een beetje veelste ver fietsen) :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Hoe hoog leggen jullie de lat op de SDD 2017? Wie heeft het plan om mee te doen aan de Best of Shine?
Hopelijk staat de parkeerplaats helemaal vol met auto's die tot in de puntjes zijn gepolijst en schoongemaakt.
 
Hoe hoog leggen jullie de lat op de SDD 2017? Wie heeft het plan om mee te doen aan de Best of Shine?
Hopelijk staat de parkeerplaats helemaal vol met auto's die tot in de puntjes zijn gepolijst en schoongemaakt.
ik ben van plan mee te doen, maar ik twijfel. net terug van vakantie en dan na 4000 km is de auto echt smerig, weet niet of ik dat red in 1 dag
 
+1 voor @Zluytr ! :)

Voor mij geldt hetzelfde + het feit dat ik mijn ouwe TokkieMobile inderdaad een week lang kan detailen, maar het blijft een oud ding met nukken.

Als ik nou ook maar een beetje een strakke auto had, dan had ik jullie een poepie laten ruiken!
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr