• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

CC levert idd de meeste deelnemers en ook de meeste ervaring;-)

We zetten de ATC-ers wel bij elkaar en de CC-ers ook,maar we hopen dat het verder wel lekker door elkaar gaat lopen:jippie (qua gezelligheid en het delen van kennis en ervaring)
2 jaar geleden in Oosterhout waren de ATC-ers in de meerderheid en toen ging dat ook heel goed.
We staan er allemaal als auto liefhebbers en willen onze lak zo goed mogelijk verzorgen:love Er komen beginners (die we het 2 emmer systeem en het clayen gaan uitleggen) en gevorderden 8d en alle gradarties daar tussen in.

Gaan jullie ook een indeling maken dan?
Wat mij betreft zet je het allemaal gewoon door elkaar heen hoor. Of je moet de newbies/beginners wat bij elkaar
willen zetten om wat makkelijker wat uit te kunnen leggen aan een groep.

[off-topic]
Nu je het over Easterwood hebt: daar hoor ik helaas helemaal niks meer van.

Daar waar ik een ander kan helpen zal ik het niet nalaten.

Hoe gaan we de CC´ers onderscheiden van de ATC´ers? Misschien een idee op ergens je nickname kenbaar te maken zodat duidelijk is wie welk forumlid is. Ik vind het altijd wel leuk om het persoon achter de berichten en topics te (her)kennen.

Voor Joost heb ik al iets speciaals gevonden :ja
Hij gaat deze dag heeel erg herkenbaar rondlopen.
(Nicknameless weet al wat het is,die zat bij mij in het complot)

Speciaals, complot......................................geen gekkigheid die dag hoor. Detailen is een uiterst serieuze bezigheid :lol

Vaker op meetings komen, dan ken je de meeste mensen al ;)
Oh en natuurlijk de absurde kisten met spullen in de achterbak van de hier in de shop vertegenwoordigde merken.

Heb even zitten snuffelen trouwens, maar vanaf hoe laat is het de bedoeling dat we binnen komen rijden? Lijkt me namelijk lastig wanneer er plekken toegedeeld zijn, en er iemand dwars tussen polijstende mensen door moet manoeuvreren om op de plek van bestemming te komen.

De vorige Lelystad meeting is voor mij verpest door hevige sneeuwval. Het was echt te gevaarlijk om de weg op te gaan. Dit was een mooie kans al wat mensen te leren kennen. De kopstukken zoals Dibbuz, Nicknameless en Tim heb ik al eens ontmoet tijdens een workshop. Overigens zou het leuk zijn als Tim nog even komt buurten (met de R8).

Ik hoop een uurtje of acht al terecht te kunnen. Ik ga de tijd hard nodig hebben.

Ik vond het te risky en heb er voor gekozen thuis te blijven. Baal d'r overigens nog van. Het was buiten een mooie kans om medeforummers te leren kennen en ook DE kans om ook in de slechte wintermaanden mijn auto een detailbeurt te geven.

@Blamm: met gepast geweld lukt alles.

@Bart3.14: dat voorspelt niet veel goeds voor mij de 20e.
Ik zal met angst en beven en knikkende knieen in de auto stappen op weg naar Lelystad. :-/

Soepergrover zei:
Gaan jullie ook een indeling maken dan?
Wat mij betreft zet je het allemaal gewoon door elkaar heen hoor. Of je moet de newbies/beginners wat bij elkaar
willen zetten om wat makkelijker wat uit te kunnen leggen aan een groep.

We willen inderdaad de beginners (wat een aantal ATC-ers echt zijn) bij elkaar zetten. Dat is idd handiger met uitleg en rondlopen voor tips.
Daarom zijn we van plan 1 rij met ATC te maken en de rest CC.

Bij het auto wassen geven we degene die dat willen individueel uitleg.
Binnen hebben wij een voorbeeldauto waarop we het clayen en in de was zetten goed uitleggen en laten aan de groep ATC-ers. Ook laten we zien welk resultaat je met de dap kunt behalen. Daarna gaan zij ook aan de gang en maken wij de voorbeeld auto af (dan zijn we in totaal 4 dagen met dat ding bezig geweest:lol ) en lopen rond om tips te geven en te helpen waar nodig.

Wij hebben bij de club een blad wat de vaste meetingbezoekers achter hun autoruit leggen met daarop de specificaties van hun auto en wat ze aangepast hebben + een foto van zichzelf met naam en forumnaam. Zo kun je snel zien wie er bij welke auto hoort en het maakt het aanspreken van 'onbekenden' makkelijker.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Supergrover pop. Zo'n echte in 'Sesamstraat-kwaliteit' dus.
Mocht ik die nog voor 20 november in bezit hebben (wat ik ten zeerste betwijfel overigens),
dan leg ik die wel achter de voorruit.

Ik kan wel een duif "Blamm!" tegen de voorruit laten doen, maar dan zie ik zo weinig de rest van de rit ;)
Heb een Dodo Juice sticker zitten op mijn achterruitje, dat geeft wel aan van welke partij ik ben toch? (en het is geen Opel)

bartr123 zei:
@LB,viel wel mee toch,ik ben vanuit het onderste van Brabant gekomen,maar ik ben dan ook prettig gestoord....

Het was een helse rit :-/

Maar deze keer gaan we hopelijk wat vlotter kunnen rijden. :jippie

Ik trap wel een deuk in een onbekende auto, komt de bijbehorende eigenaar vanzelf wel naar me toe :lol

Knal mij maar ergens neer, kom toch hoofdzakelijk om de poppetjes ( in geval van Joost dus letterlijk ) achter de naam te leren kennen en een boel plezier te hebben.
Kleine tips opvragen hoe in de toekomst beste iets kan aanpakken en m'n neus in 85 soorten wax te proppen om de snuffelfobie op peil te houden :)

Ik print denk ik gewoon op een A4tje mijn nickname uit..
Alhoewel ik denk dat je forumleden eerder kent aan hun auto dan aan de naam :p of andersom..

Soepergrover zei:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Supergrover pop.

4478788.gif

:lol