• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Net wakker van een vermoeide dag. Leuk om een aantal mensen ontmoet te hebben.
Zal vanmiddag eens foto's maken van het resultaat. Was de eerste keer met de rotery en ben wat afgestuiterd:grinning:
En ben 1 van de eerste die de Skull Candy gebruikt hebt:)

Arjan en Wilma, bedankt voor de organisatie. Top geregeld!:ja
 
Wilma & Arjan,bedankt voor het organiseren, ik denk dat alles zeer vlot en mooi verlopen is !
Voor de rest weer heel veel lol gehad met iedereen, zeer leuke dag.

Dennis, bedankt voor de sampeltjes, maar waar blijven die filmpjes, je weet goed wat ik bedoel :D
 
Crew bedankt, mede forummers bedankt, Jeroen bedankt, Dennis en Binnetje bedankt, Wilma en Arjan bedankt, ANWB bedankt..........Het was een top-dag, warm/heet meegenomen water werkte fantastisch......

Renault vanmorgen nog gestart en deed het weer zoals gewoonlijk.....toch maar even de accu volgende week checken.......
Heb op de A6 bij Almere Strand ongeveer een uur in de file (stil !!!! en langzaam rijdend)) gestaan met een glimmende bolide........

Misschien hebben we een nieuw forumlid erbij.....Jan de ANWB-man...........(toen hij wegging, zie hij dat hij nog nooit zoiets had meegemaakt, mensen bij elkaar in een hal, gezamenlijk de auto`s met machines en handen te lijf gaan.....dat is leuk, misschien ga ik dat ook wel eens doen, warem zijn laatste woorden..........


wel makkelijk zo iemand erbij in de groep.......................hahahahahaha
 
Ik ben er niet geweest, maar weet wat voor werk het is om zoiets te organiseren.
Petje af voor de verzorging. Tot in de details uitgewerkt en een machtig mooie locatie zo te zien.

Volgende keer wordt het op zijn minst "even langs komen" (als dat mag ;) )

Hans
 
Het was een dag om niet te vergeten.

Ik had deze dag niet 'mijn' dag! Maar die oorzaak ligt niet bij jullie, want jullie zijn allemaal prettig gestoord:D En hebben met de humor wel door de dag gebracht!
Geweldig hoe Goku mensen beet nam met de meuh w^^w
Maar wel veel rondgekeken, soms wat gebabbeld.

Alle lof voor Arjan en Wilma, en de volgende keer boven de 100! En dan zal ik ook een auto meenemen die echt een full-detail nodig heeft, en niet er 'alleen maar netjes' bij hoort te staan.

Vanmorgen bij mijn vaders auto aangekomen om de bladeren te verwijderen, bleek er een beadingslachtoffer te zijn!

DSC_8492.jpg


DSC_8489.jpg

Kon geen kant meer op:D


@Patrick: nu kan ik het bordje mooi gebruiken bij treffens als mijn eigen auto ooit eens klaar is...:party:
 
Hier is alvast de Timelapse video van een paar uur. Ben nog helemaal een amaeur met video's dus niet klagen als het niet goed is ;)

 
Het was leukkkk (het begon al goed als hekkensluiter van de colonne vanuit DH en halverwege het telefoontje vanuit de koploper uit de groep (skybump) of ik het wel kon bijhouden :-b ) en super georganiseerd!!!!

Gaaf die timelaps trouwens!
 
Het was een erg leuke dag gisteren! Hoe fanatiek sommige mensen bezig kunnen zijn met hun auto... echt petje af. Wilma en Arjan bedankt voor de gastvrijheid! Iedereen die ik verder gesproken heb bedankt voor het kennismaken en de informatie!

@Dibbuz... erg cool filmpje! Leuk om zo het verloop van de dag te zien! Volgende keer de cam ergens hoog in een hoek zodat je ook de opbouw en alles ziet :ja. Ik zag trouwens een spelfoutje in de film... Binettie staat er (dat klinkt wat Italiaans), het moet zijn Binnetie. Overigens kijk ik trouwens nooit naar een aftiteling, maar aangezien Dennis er altijd iets speciaals van maakt ben blijven kijken tot het eind!
 
Was weer top georganiseerd en lekker WARM in de hal! Dit keer gelukkig geen sneeuw onderweg rofl

Mooi filmpje wat de dag inderdaad goed weer geeft en de BBQ was ook top! Ik heb zelf niet heel veel foto's geschoten maar door gewerkt aan de Polo die geleverd was met DISO!

Het eindresultaat van de Polo, bijna strak gekregen op een paar random diepere krasjes na.

Thanks cees voor de lamp :D
IMG_0498.JPG


IMG_0513.JPG


IMG_0507.JPG


Cees was ook goed bezig, de hele motorkap machinaal gewetsand!
IMG_0510.JPG


IMG_0501.JPG


Hebans, blamm en mijn pa aan de slag
IMG_0514.JPG


IMG_0505.JPG


Cees, Dennis en Patrick (met zijn private parking place)
IMG_0515.JPG


Abart en Marcel ook druk bezig
IMG_0516.JPG



Trouwens die boombox was echt heerlijk met goede muziek op de achtergrond.... zeker voor herhaling vatbaar de volgende keer! :)^