• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Gisteren m'n auto keurig gewassen en nadien niet meer mee gereden. Kom ik vanavond even op de oprit zie ik kattenpootjes vanaf m'n motorkap, via de voorruit dwars over het dak. Daar heeft hij even lekker gelegen wat te zien is aan het kattenhaar en zand, om vervolgens via de achterruit en achterklep mijn voiture te verlaten. }:)w
 
Wij zijn net klaar met de laatste voorbereidingen.

Voor diegene die geen navigatie hebben, er staan vanaf de N302 en de vogelweg borden welek afslag je moet nemen :




Tot morgen allemaal !
 
Ik heb vanavond even wat water in mijn GritGuard emmer gedaan met de Gamma Seal er goed strak op, en hem ondersteboven gehouden. Het druppelde nog steeds..
Misschien toch geen goed plan, zo ondersteboven :-b

Heb er wel vertrouwen in dat het tijdens het klotsen er goed in zal blijven, misschien op een paar druppels na.
Morgen dus even goed vastbinden op de bijrijdersstoel met een spanband, en dan fingers crossed. Of als ik het toch niet vertrouw wordt het doorbijten en met koud water wassen ;)
 
Let even niet op de wallen onder mijn ogen straks :-&
Het was een puinhoop op mijn werk en mocht ik nog even komen opdraven. Ik lig waarschijnlijk om 02.30 in mijn bed en moet er om 06.00 weer uit 8-())
 
Goedemorgen allemaal

Wij gaan zo ook die kant op:grinning:

Als het goed is blijft het droog vandaag en komt vanmiddag zelfs het zonnetje even kijken8d

Voor de mensen die last hebben van een water dat uit de emmers is gelekt....wij hebben een extractor mee;)

Tot Zo:party:
 
Zo ik ben er helemaal klaar voor, eerst naar de carwash in Zeewolde en dan door naar Lelystad