• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Heeft iemand toevallig het adres van die carwash voor in de navigatie??
Vanmiddag de auto foamen en wassen en afhankelijk van de onderweg opgelopen vervuiling wassen in de carwash. Anders een vlugge wasbeurt met koud water ter plekke.

Ik neem ook maar een campingtafeltje mee, kan ik m'n spullen tenminste ergens neerleggen :idee

Carwashcentrum
Carwashcenter Horsterparc
Postkoets 1
3879 AK Zeewolde
036 5225267

Farm-World Activiteitencentrum
Eendenweg 11
8218 NC Lelystad
0320 288250
065 43 64 928

Carwashcenter Horsterparc
Postkoets 1
3879 AK Zeewolde
036 5225267

Aangezien dit een vrij nieuwe straat is kan het zo zijn dat je navi dat niet gaat vinden.
Gebruik in dat geval de kruising "Baardmeesweg" & "N705 Spiekweg"

Voor diegene die via de A27 willen rijden, het kan zijn dat de weg gedeeltelijk is afgesloten en je wordt omgeleid via de A28 of A6 / Vogelweg.

Diegene die via de provenciale wegen deze kant opkomen, Let goed op voor overstekende bambi's (vooral op de Gooiseweg).

Zo, alles alvast ingeladen. Het past net :-d

2 koffers + sporttas (voor vuile doeken enz.)
19112010737.webp

6 koffers + padwasher + wasemmer op de achterbank
19112010738.webp

1 koffer + wasemmer + rolkrukje op de passagiersstoel
19112010739.webp

Wegenbelasting is nu met een factor 2 gestegen :lol

:lol Misschien is als volgende auto een Peugeot Partner een betere keuze voor jou:-b

Ik zou btw wel even een doek tussen die systainer en het dashboard leggen om bij plotseling remmen wat schade te voorkomen:idee

Slaapt jouw auto trouwens binnen Patrick? Denk dat een dief met verstand van zaken hier een goudmijntje in ziet.

Aangezien normaal alles op m'n werk staat, heb ik het alvast ingeladen.

Mijn auto staat gewoon buiten. Thuis vanavond alles even uitladen (2 minuten werk) en binnen zetten in de gang.
Ook met het oog op de koude nacht lijkt het me niet verstandig alles in de auto te laten staan.

Anders ik wel, kheb sinds half september eigenlijk niets meer gedaan aan mn ride.

En het wordt de eerste keer machinaal sinds juli!

Voordeel van de startende detailer: alles past bij mij in de kofferbak:-b
De enige echte uitdaging nu nog is dat ik op dit moment niet zwaar mag tillen van meneer de fysio, dus mijn vriendin mag morgen om 5.45u de gevulde emmers de trap af sjouwen en inladen (weet ze nu nog niet :-" , ga het zo voorzichtig vertellen,....).

@nicknameless.: dat wordt geen rap bochtenwerk onderweg :lol maar wat een spullen....

Wat een geluid maakt die 206 Patrick!... Vroem vroem 8d

Er kon in elk geval niet heeeel veel meer bij, misschien nog iets in de hoogte maar die 206 zit VOL.

Tot morgen :-)^