• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Morgen komt nog het moeilijkste: uit gaan zoeken wat ik allemaal mee wil gaan nemen... Alles past nooit in de Leon!

nicknameless zei:
Ik neem alle kisten mee, zijn er een stuk of 8 + 2 emmers + krukje.

Met een hamer past alles :-d
Hey dat is mijn handtekening :D

@Dennis121, niet zulke harde woorden. Je mag ook in je eentje naar Lelystad om alles uit te delen, maak je het daarna lekker knus met een mededetailer en hoef je niet terug naar huis te rijden. Maakt mij niet uit... ik heb het geld al binnen :lol

Ik kan dus een 206 met dakkoffer en aanhanger verwachten zaterdag. Misschien een 206 CC (what's in a name:roll ) aanschaffen. Dan kan je 4 meter hoog stapelen:lol

Valt best wel mee hoor.

2 koffers in de achterbak, 4 koffers op de achterbank, 2 koffers op de passagierstoel en de rest prop ik wel ergens tussen.

c9cc3fdf.webp

:lol

Ik heb nog geen brinkmann (stond op het kerstlijstje maar daar staat nu een pro :-" ) maar de bouwlamp had ik nog staan van het verbouwen (zal wel niet de beste zijn om te detailen maar beter iets dan niets) :ja

@Reny; er zal vast en zeker wel iemand zijn met een Brinkmann die je mag lenen. "Klop" even aan bij de Rode Ford Fiesta Sport, daar kun je een Brinkmann komen lenen.

1 koffer met microfibers|1 koffer met flessen-blikken-potten|1 bouwlamp|1 katrol|1 kruk|2 emmers|1 AEG koffer|1 DAP tas|

dit alles achterin......... (hoop dat ik niks vergeet......:-" )

M'n zwembroek, met al die bouwlampen ..., net een hoogtezon :lol
@Patrick: zou die kruiwagens wel gewoon thuislaten hoor :lol