• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

@danny.......labstuff toevallig!!
Ik neem ook daar een litertje of 6 in ontvangst dus mocht het niks worden nmet bartje6 kan je ook bij mijn aankloppen(of je kan hemniet vinden or what ever!!)

Ik wilde de naam niet noemen Jeroen, maar je slaat de spijker op z'n kop. Ik ben in ieder gevaL erg blij dat er mensen zijn die me van wat IPA kunnen voorzien in Lelystad. Ik zal zeker van het aanbod gebruik maken:-)^

Ik wilde graag de dubbelwandige cremepotten bestellen maar volgens mijn werken die lui zich een beetje over de top:ja ,jammer hoor erg moeilijk contact maken zo!!!

Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks :-b : https://www.Carclean.com/product/Carcleannl/IPA_Isopropyl_Alcohol_1_1_250ml_101892

Ik heb een tijd geleden wat mailtjes van ze ontvangen.

Sent: Friday, October 15, 2010 9:57 PM

Hallo,

Ja, deze wordt komende week verstuurd.
Momenteel is/was het te druk ivm de geboorte van de baby, Labstuff ligt/lag dus enige tijd ‘plat’
Weer 10 dagen later, na een mail van mij ontving ik deze mail.

Verzonden: maandag 25 oktober 2010 11:11

Hallo,

Klopt, de bekerglazen (plastic) moeten nog binnenkomen, zijn vorige week besteld.
Ik heb verder geen enkele controle over de snelheid van mijn leverancier(s)
Ik zal kijken of ik nog iets in de oude voorraad heb liggen, dan verstuurd ik dat wel…
En het is vorige week pas besteld ivm de drukte (zie vorige mail waarom) Vandaar dat de site nu ook gesloten is, wij nemen geen enkele order meer aan tot de achterstallige orders zijn verwerkt.

Ik weet dat je het bij gezinsuitbreiding wel even extra druk hebt, ik ben ten slotte vorige week ook weer vader geworden, maar dat wil niet zeggen dat je klanten op deze wijze teleur moet stellen. :no :no

SpeeDJ zei:
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks :-b : https://www.Carclean.com/product/Carcleannl/IPA_Isopropyl_Alcohol_1_1_250ml_101892

Deze had ik nog niet eerder in de shop gezien, maar toen ik het bestelde was het nog niet te bestellen:(

Kijk via Google Street View naar het betreffende adres van Labstuff en zie dat het gewoon een rijtjeshuis betreft. ;)

Hieruit mag je concluderen dat men daar al die producten niet heeft opgeslagen maar elders besteld en doorzend naar de besteller.

Tenminste, dat vermoeden heb ik.

:roll

Ik geloof ook best dat hij het druk heeft en niet veel thuis op voorraad heeft. Is wat mij betreft ook helemaal niet erg, maar dan zou hij me geen loze beloftes moeten doen. Op 15 oktober word me verteld dat m'n bestelling de week erop verzonden gaat worden. Na 10 dagen word me verteld dat niet alles op voorraad is en nu ruim een maand na de laatste mail heb ik nog steeds niks ontvangen:(

Nou gaat het me ook helemaal niet om die paar centen van 2 liter IPA en wat maatbekers, maar gewoon het idee dat ik me bedonderd voel.

Maar eh.... we dwalen nogal af van het topic. Ik ben heel blij dat er mensen zijn die me aan wat IPA kunnen helpen in Lelystad. Toppie :jippie

danny zei:
Deze had ik nog niet eerder in de shop gezien, maar toen ik het bestelde was het nog niet te bestellen:(
Klopt helemaal Danny; ik heb 'm vandaag pas online gezet, maar hij was al een maand ofzo in huis. Vervelend voor jullie dat je nu op je spullen zit te wachten. Maar misschien een idee als iemand vast een 250ml flesje voor je meeneemt naar Lelystad? Dat bedoelde ik eigenlijk; het was niet om het erin te wrijven hoor ;)

@ Carclean.com
Goeie zet om IPA te gaan verkopen. leuk dat het nu ook op de site te vinden is! top:cool

@ Labstuff.

uit zijn FAQ blijkt ook wel dat het gewoon een handelaar is die alles doorverkoopt.

mk-us zei:
stiekem wel benieuwd hoe dit zich verhoud t.o.v. de PB S&W ( welk ook te boek staat als waterless wash )
Lijken mij twee totaal verschillende produkten.
Hoewel op de S&W wel iets staat van 'waterless wash' ofzo, zou ik er niet graag een vuile auto mee af willen doen.
Wat betreft de ONR: die wil ik nog weleens proberen. Is weer een heel andere manier van werken en als je gewend bent
aan twee-emmer-methode en veel water gebruiken, lijkt me dit weer iets waar je effe aan moet wennen.
Heb er op DetailingWorld toch al mooie verhalen over mogen lezen.

Danny je liet me daar ff schrikken joh! :S
Dacht je op de Groupbuy van mij en Bin doelde!!!!

Bin Laden en ik komen met een beste IPA bom aan in Lelystad en hebben ook een paar extra flesjes! dus mocht je er alvast 1 hebben hebben wij nog wel een paar losse flessen te koop! ;)
Ik heb er iig zin in! :D

Nu moet ik op het huishoudboodschappenlijstje wel een fles demi water zetten, kan ik het terplekke verdunnen en gebruiken :jippie

Geen stress Dennis :lol Ik had mijn IPA (helaas) enkele dagen voor het bekend maken van de groupbuy besteld. Als ik dat geweten had, had ik natuurlijk via jullie besteld.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag stond de postbode met een pakketje voor de deur. :jippie

4539264.webp

Mk-Us...
Je hebt vandaag, morgen en zaterdagochtend nog om je bakkie vies te krijgen..

Dat moet toch wel lukken?
Desnoods zoeken we in lelystad ff een stukje bos of een poel modder op :lol

Wat is nu de definitieve begin tijd geworden van deze meeting, dat was me nog niet duidelijk :weetniet