• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Juffer1 zei:
Ik ben net even bij de eigenaar geweest om de laatste dingen door te praten :

vanaf 8.00uur gaat het "hek" los en zijn mensen welkom.

Voor 8.00uur gelieve niet te komen, doe desnoods (als je vroeg bent) even een bakkie koffie bij de Mac D. in Lelystad oid omdat er nog een aantal zaken door ons geregeld moeten worden en we alle beschikbare ruimte binnen en buiten dan nog even nodig hebben.

Gr. Arjan

Na de vele voorpret die ik heb gelezen van de deelnemers aan de detaildag in Lelystad wil ik alle deelnemers een hele fijne
en vooral gezellige dag toewensen met veel poetsplezier en een smakelijke BBQ.
Schroom niet om veel foto's te maken en nieuwe wetenswaardigheden, uitvindingen, producten e.d. op dit forum te delen met de thuisblijvers.
Vanzelfsprekend ook voorzichtig aan met de terugreis hè?

Greetzz Sweeterlake

Ik ben al de voorbereidingen aan het treffen. Alle spulletjes die ik nodig denk te hebben gaan al in kratjes en de flessen worden weer bijgevuld:) Ik heb er zin an :jippie

Als je warm water wil neem je toch een dompelaar mee? Neem aan dat er stroom op de locatie?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik neem gewoon twee buckets met gammaseal mee. Denk dat het water na een klein uurtje rijden nog wel warm genoeg is.

Geloof me, een dompelaar gaat niet werken. Ik heb het samen destijds met Dibbuz getest.

Duurt gewoon te lang.

12 minuten de dompelaar aanzetten gaf de emmer met 10 liter water een lauw gevoel.

En ik weet niet wat goedkoper is. De dompelaar 15 á 20 minuten aanzetten (á 2000 watt) of 5 minuten heet water gebruiken rechtstreeks uit de kraan.

Beetje flashback van het topic van de vorige meeting, toen was het zelfde... waterkoker/ dompelaar..enz enz.

Neem gewoon heet water mee in de gritguard emmers en je bent op locatie met warm water.

Ik ga nu vlug even de zomervelgen verder wassen...... zit onwijs veel teer op aan de binnenkant :-p

Ik heb geen fancy emmers met gamma seal, maar heb een of andere emmer geregeld met deksel.
Even wat water erin gedaan en als een dolle lopen schudden. Het deksel lijkt goed af te sluiten,
maar toch loopt er nog weleens een druppeltje langs. Beetje tape en ook nog een plastic zak eromheen
zou afdoende moeten zijn om een zeiknatte kofferbak te voorkomen (lijkt me).

Ik neem twee volle GG emmers met heet water mee. Ik denk dat daar wel meer dan één auto mee gewassen kan worden. :idee :idee

Ik denk dat ik ter plekke met dat ijskoude water moet wassen aangezien ik geen seals of emmers hiervoor heb.
Als mijn handen zijn bevroren is het wel handig als er een emmer met heet water aanwezig zou zijn waar je dan even 5 minuten je handen in kan dompelen :lol

Watjes, kom op zeg het is nog geen winter a -10.
Zie de ingepakte sneeuwpoppen nu al voor me staan, petten met oorflappers, thermo-ondergoed, zakwarmers .... gewoon doorbikkelen en niet janken ]d~^
( ze maken ze niet meer zoals vroeger ( hadden ijzeren mannen en houten boten ipv andersom ))

Inderdaad mk-us de stalen mannen,kom maar eens kijken bij mijn in een hfo tank:ja :lol

moet ik voor de liefhebbers ook een beetje latex-ziekenhuis handschoentjes meenemen??
1=??????
2=??????:lol