• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Ik neem in ieder geval twee emmer gloeiend heet water mee. Dan zal het ter plaatse in Lelystad nog wel warm genoeg zijn.:ja

Ik ben gisteren nog over eendeweg gekomen en naar de wasboxen gereden.
Het valt op zich met de klei die op de weg ligt. Het meeste is alvan het land af dus erg veel last zullen we er denk ik niet meer van krijgen.

Wat ik eerder ook al aangaf, als iedereen probeerd om met een zo schoon mogelijke auto te komen dan scheelt dat enorm tijd met auto's wassen op de locatie zelf.
Dat je daar de auto opnieuw afspuit en evt snel wast is prima, maar het is een stuk makkelijker voor iedereen als je s'avonds of in de wasbox de ergste blubber ed eraf haalt.

Ik wil ook wel wat ONR meenemen voor de mensen die hun handen niet koud willen maken.
Bart & ik zijn er wel pas rond een uur of 10-11.

Misschien komen Dennis en ik toch met de trekken en stronttank vol met warm water :lol

Voor de mensen die niet zo goed meer voor de geest kunnen halen wat een trekker (of tractor) met stronttank even een plaatje:

101_2170.jpg

Denk alleen wel dat we dan een uurtje of 3 a 4 onderweg zijn.

Ik moet trouwens voor zaterdag wel even iets verzinnen om m'n dodo van het nest af te jagen. Ik heb op 30 september jl twee liter IPA en enkele maatbekers besteld en betaald. Vooralsnog heb ik niets mogen ontvangen en betrokkene laat ook niets meer van zich horen ]-0 ]-0