• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

20 November detaildagje Lelystad

Zit me toch af te vragen hoe jij eruit ziet met onderschrift. :-"

Net even de auto naar de wasbox gebracht. Eens een keer lekker ongestraft met die wasboxshampoo
in de weer geweest. De laatste Dodo die er nog opzat is nu echt wel uitgestorven.
Zometeen maar de spullen bij elkaar zetten, even mezelf afstoffen en dan de wekker zetten voor morgenvroeg.

Ik ben trouwens herkenbaar aan m'n helm en cape :-b

Dennis121 zei:
Dat vind ik dus net weer niks :P
Gabbers zijn overaaaaal!

Reed gistermiddag achter een '94er bmw 3-serie, serieus 4 gabbers er in :p

Even later voegde ik in naar links, omdat ik richting centrum wilde... Na een tijdje rijden aldaar op die baan. stuurt die stakker in die bmw
zijn auto bijna in de bus waar ik in reed.... Sukkel! En later vloog die mij voorbij met allerhande middelvingers omhoog, ja droom fijn en leer spiegels kijken.... bah!

Deze jongen gaat morgen alleen wat buurten,en advies geven aan de gene die dat wil.
Even de accu opladen voor zondag,dan heb ik 2 auto's op het programma staan.
Eentje die gepland stond,en een van een goeie klant die er net tussen is gekomen.....

Jeroen zei:
Reed gistermiddag achter een '94er bmw 3-serie, serieus 4 gabbers er in :p

Even later voegde ik in naar links, omdat ik richting centrum wilde... Na een tijdje rijden aldaar op die baan. stuurt die stakker in die bmw
zijn auto bijna in de bus waar ik in reed.... Sukkel! En later vloog die mij voorbij met allerhande middelvingers omhoog, ja droom fijn en leer spiegels kijken.... bah!
Jeugd van tegenwoordig...
KANS-LOOS!:klap :klap :klap :klap

@bartje6,ga ik denk ik lekker even luisteren naar jou,THE WAX COLLECTOR!!!!
Hoe kan ik jou herkenen????t-shirt van mikka mouse:ja

pas op dat je op die tijd niet van de weg wordt gehaald in den haage,het stappers leven.Tot morgen zie dr al naar uit om je in levende lijve te zien:ja