Zo, wat vorderingen gemaakt, tijd voor een update!
Gisteren weer bezig geweest met de inbouw! Gaat mooi worden, maar we zijn er nog niet
Gisteren hebben we de vloer bevestigd, lade vastgemaakt aan de vloer en begonnen met de ombouw. We bouwen de vloerlade helemaal weg, stofferen alles, inclusief een opstaande rand van 7.5cm zodat er ook mooi spul bovenop kan staan. Zoals gezegd ervoor gekozen om de interieurplastic hier weg te laten dus flink maatwerk om het mooi weggewerkt te krijgen. Prachtig om mijn collega daarmee bezig te zien (ik ben dit allemaal nog aan het leren).
Hier een paar foto's voor de sfeer. Een dikke bende in de Chevy, het is tevens mijn opslaghok op het moment. Volgende week weer verder dus zal dan proberen weer wat foto's te schieten tijdens de bouw!
Vandaag slagje gemaakt aan het dak. Wat een k werk. Vooral omdat ik met een trap werk en constant moet verschuiven. Hier een fotootje van 1 dag nadat ik in de wasbox wat geweest
Nou goed, hier gaat het dus om, groot en deels vliegroest:
Dus vandaag begonnen met toch nog een keer deironizer. Hier kan je mooi zien dat ik het voorste stukje dak al is had gekleid:
Daarna even gewassen:
Bedacht om te beginnen met de mothers claybarding, om vervolgens na te lopen met zachte klei, om ook mooi de contouren mee te kunnen pakken. Moet zeggen dat die claybar super werkte om al die grove pixels weg te halen. Veel lubricating dmv water en Dodo Juice glijmiddel:
Toen naar de wasbox gereden. Gefoamed en de Chevy afgespoten met ontkalkt water. Daarna thuis het dak gedroogd met een pufje Kenotek Showroom Shine. Nu ligt het dak mooi klaar om te polijsten. Maar heb al wel besloten om hier niet alle defecten achterna te gaan, blij als deze klus af is. Daarna goed in de wax smeren die handel!
Tevens de fender flares binnen gekregen en een snelle testfit gedaan afgelopen week.
Groeten, tot de volgende!