ik kijk niet zo op van die prijzen bij een VAG auto. Beter een iets lelijkere japanner rijden met veel vermogen, en wat vaker op vakantie
Pas op zijn vroegst januari 2020 ga ik wat nieuws kopen.
Jammer dat je hem weg doet. Wat ga je nu rijden?
ik kijk niet zo op van die prijzen bij een VAG auto. Beter een iets lelijkere japanner rijden met veel vermogen, en wat vaker op vakantie
Hou er rekening mee dat je zuivere gereden schadevrije jaren maximaal 3 jaar! Blijven staan in het centrale royementsverklaringen database. Na deze 3 jaren vervallen al je zuivere jaren, en kun je weer vanaf 0 schadevrije jaren beginnen met opbouwen,...
Of doe net als mij, gewoon een oud autootje kopen, Wa er op gooien, en lekker laten staan
Ik heb momenteel geen eigen auto nodig.
Het is een auto voor de zomer, dus ik verwacht voor de zomer een koper gevonden te hebben Mochten er weinig reacties komen, dan gaat hij ook online op alle betaalde sites.Houd er rekening mee dat het verkopen maanden kan duren. Je gebruikt in ieder geval kosteloze websites.
Top man, dank je wel, hij staat er op@DolomiteGreyTT vergeet AutoTrack niet.. die is ook gratis voor particulieren