• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2003 Audi TT Roadster

Pas op zijn vroegst januari 2020 ga ik wat nieuws kopen.

Hou er rekening mee dat je zuivere gereden schadevrije jaren maximaal 3 jaar! Blijven staan in het centrale royementsverklaringen database. Na deze 3 jaren vervallen al je zuivere jaren, en kun je weer vanaf 0 schadevrije jaren beginnen met opbouwen,...

Of doe net als mij, gewoon een oud autootje kopen, Wa er op gooien, en lekker laten staan :innocent:
 
Jammer dat je hem weg doet. Wat ga je nu rijden?

Ik heb momenteel geen eigen auto nodig.

ik kijk niet zo op van die prijzen bij een VAG auto. Beter een iets lelijkere japanner rijden met veel vermogen, en wat vaker op vakantie :D

Als ik nu echt iets moest kopen, wordt het gewoon een a-seksuele Aygo gloednieuw full-option.

Hou er rekening mee dat je zuivere gereden schadevrije jaren maximaal 3 jaar! Blijven staan in het centrale royementsverklaringen database. Na deze 3 jaren vervallen al je zuivere jaren, en kun je weer vanaf 0 schadevrije jaren beginnen met opbouwen,...

Of doe net als mij, gewoon een oud autootje kopen, Wa er op gooien, en lekker laten staan :innocent:

Zie ik in 2020 wel weer verder...
 
Haha Steff ;) Ik wil momenteel absoluut geen auto hebben en schadevrije jaren kan me echt helemaal niks schelen.

Alle adviezen en tips betreffende de verkoop van de TT zijn uiteraard welkom. Hij staat momenteel op AutoScout24, AutoWereld, NederlandMobiel en Speurders.
 
Houd er rekening mee dat het verkopen maanden kan duren. Je gebruikt in ieder geval kosteloze websites.
Het is een auto voor de zomer, dus ik verwacht voor de zomer een koper gevonden te hebben :cool: Mochten er weinig reacties komen, dan gaat hij ook online op alle betaalde sites.

@DolomiteGreyTT vergeet AutoTrack niet.. die is ook gratis voor particulieren :)
Top man, dank je wel, hij staat er op :cool:
 
Vanochtend eindelijk de eerste kijker en proefrijder. Niet gelukt helaas, hij gaat een Z3 kopen. Ik heb net A4’tjes geplakt en ik ga hem aan een drukke weg neerzetten.

20180317_152121_zpsbeua962u.jpg
 
Haha 2x 100% waar :p

Verder was de hoofdzakelijke reden van het afhaken door de potentiële koper het afgenomen comfort door de 18” velgen; welke weliswaar mooi staan, echter ook inleveren aan comfort met de platte bandjes; als ook door het S-Line onderstel (standaard op alle TT’s vanaf 2003). Mijns inziens meetellend dat het hier een BMW liefhebber betrof, aangezien de man ook kwam voorrijden met een BMW.

Ach het is nog lang geen cabrioweer met deze temperaturen ;)
 
Om die reden mijn auto destijds verkocht via de ANWB. Geen gezeik en vaag volk aan de deur die je auto voor een appel en een ei willen hebben.

Je auto aanbieden, bod krijgen, inleveren en binnen 2 dagen geld op je rekening.
 
Is het niet zo dat je dan een handelsprijs krijgt? Die een paar duizend eu lager ligt dan de werkelijke verkoopprijs.
 
@Quantoxx Het andere uiterste: Ik bood mijn A3 Sportback te koop aan. Kwam er een kijker die alle panelen 100x met de lakdiktemeter deed. Uitlezen van de motor, met een spiegeltje door de motorruimte, alle kieren en naden controleren, codes van het glas vergelijken enz enz. Vent was helemaal geschift, hij kon het maar niet geloven dat de wagen er na 9jaar nog als nieuw bij staat.
 
@Timm

Dat valt best mee. Als ik mijn auto als voorbeeld neem:
Bouwjaar 2003
115K kilometers.
Het en der wat schade. (Dorpel in puin)

Als ik em particulier had verkocht, had ik er volgens de ANWB rond de 3600 euro voor kunnen krijgen, wat ie op zeker waard was geweest.

Ik had een bod van 2100 euro gehad en geaccepteerd omdat ik er vanwege de schade niet meer voor had kunnen krijgen.

Screenshot_20180317-205905.png


Ik heb er destijds 4K voor betaald en 5 jaar in gereden als 2de eigenaar met werkelijk alle papieren erbij.

@DolomiteGreyTT,
Ik wil je niet ontmoedigen, maar die prijs ga je nooit krijgen wat je er voor vraagt.
Als je diverse sites bekijkt waar je de waardebepaling kan bekijken, dan mag je in je handjes knijpen als je er krap 5K voor krijgt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Timm
Succes met de verkoop, hoop dat je een schappelijk bedrag ervoor zult krijgen.

Broerbroer ik komen kyken morgenwil koopen voor neef dese wagenhn prijs is hoog hoog ik wil je geven voorr dezen 3 kopp goede bedrag geleik cash . Mvgy M

Hoop dat je dat soort onzin bespaart blijft.