• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2003 Audi TT Roadster

Dat is ook de reden waarom ik auto’s niet zelf verkoop.

Ik vind het zwaar vervelend om auto’s via marktplaats te verkopen. Misschien komt het ook wel door de “petjes auto’s” die ik rij, en het volk wat daar op afkomt.

Ik ruil de wagen gewoon in. Ik weet dat ik dan niet het uiterste uit de kan haal, maar daar heb ik vrede mee.
 
  • Leuk
Reactions: D!m!tr!
@Timm

Dat valt best mee. Als ik mijn auto als voorbeeld neem:
Bouwjaar 2003
115K kilometers.
Het en der wat schade. (Dorpel in puin)

Als ik em particulier had verkocht, had ik er volgens de ANWB rond de 3600 euro voor kunnen krijgen, wat ie op zeker waard was geweest.

Ik had een bod van 2100 euro gehad en geaccepteerd omdat ik er vanwege de schade niet meer voor had kunnen krijgen.

Bekijk bijlage 105703

Ik heb er destijds 4K voor betaald en 5 jaar in gereden als 2de eigenaar met werkelijk alle papieren erbij.

@DolomiteGreyTT,
Ik wil je niet ontmoedigen, maar die prijs ga je nooit krijgen wat je er voor vraagt.
Als je diverse sites bekijkt waar je de waardebepaling kan bekijken, dan mag je in je handjes knijpen als je er krap 5K voor krijgt.


Valt wel mee denk ik; hij is goedkoper dan de meeste andere automaten, er staan er zelfs voor 15K op :joy: