• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2011 BMW 1 M

@ Peteraudi: DE M3 CSL staat er ook bij, die hebben ze in het zilver, met 18.000 km. Word ook zo goed als niet meer in gereden, maar die moet ik dus ook doen.

Trouwens, allemaal bedankt voor de complimenten. :-)^

Die 1M is trouwens in 3 kleuren geleverd:

Valencia Orange
Alpin Weiss
Zwart

En de laatste 4 stuks die van de band zijn gerold zijn 4 gifgroene exemplaren.

Ik persoonlijk zou 100% voor deze kleur gaan.

Twee andere vrienden, hebben ook allebei een 1M, die moet ook ergens tussendoor gedaan worden (staan ook in Duitsland), maar die zijn allebei Alpinweiss. Denk niet dat ik daar zo'n resultaat uit kan halen qua glans.

Sharif zei:
@ Peteraudi: DE M3 CSL staat er ook bij, die hebben ze in het zilver, met 18.000 km. Word ook zo goed als niet meer in gereden, maar die moet ik dus ook doen.

Kijk, dat is nog eens exclusief spul! Daar kijk ik dan erg naar uit ;) Die stond onder dat doek zeker?

Zonde trouwens dat je zoveel dikke bakken hebt dat je er bijna niet in rijdt..

[kwijl-aan]Wauw.....die is mooi! Mooie kleur, dikke achterkant en die velgen...! Eigenlijk kan ik mezelf beter afvragen wat ik niet mooi vind aan deze auto...als ik alle centjes van de wereld had; HEBBUH!!!!![/kwijl-uit]

On-topic maar weer; flink wat werk heb je achter de rug met al die, stuk voor stuk, schitterende auto's. Het resultaat is echt zeer, zeer netjes!

*Misschien moet ik toch eens wat actiever op zoek naar een man met een dergelijk wagenpark hahaha ;)

@ Maaike: Een van die broers is vrijgezel....en dat is toevallig de eigenaar van die 1M. :lol

@ RST-Smurf: As usual Techwax en M26 (als de potjes op zijn, ga ik wel ff kijken voor wat ander)

En nee , onder dat doek zit geen MGT. Trouwens, aan de andere kant van de muur staat ook een auto onder een doek....en ik verraad niet wat het is, maar ik kan 1 ding zeggen: Alle wagens die ik daar tot nu toe heb gezien, konden me allemaal gestolen worden, voor die auto die daar onder dat doek staat.....;-p

Wel leuk trouwens, de vraag die ze me gisteren stelden, toen ik wegging was: "Wann kommst du wieder?" :)

Ik geloof niet dat hun aan hybride / elektrische auto's doen.....:lol (zo'n Fisker Karma is toch half elektrisch of niet?)

Maar is er gewoon eentje op benzine..maar ik zeg voor de rest niks.

Thanks.

Ik ga in September weer terug naar Utopia ,^^
Dan komen de volgende projecten.

Maar zaterdag ga ik weer eens beginnen ( ff 3 weken rust gehad), we beginnen dan met een Audi A4 Avant van een goede vriend van mij. Ook een hele mooie auto vind ik (is het nieuwste model A4 in het wit en S-Line)