• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Niet alle nachtbrakers zijn aan een verlanglijstje toe te voegen. Voor zo ver ik het kan zien draait het voornamelijk om de samengestelde aanbiedingen. Is het mogelijk om dit aan te passen?
Bundels zijn zover ik kan zien helaas niet toe te voegen aan een verlanglijstje. Ook andere bundels niet.
@Tim Enig idee of dat mogelijk is?
 
@Dibbuz
laat het via mail plaatsen voor mij maar achterweg.
Daar het achteraf plaatsen niet synchroon loopt met FB berichten vis je toch achter het net. Ik ga daar verder geen moeite voor doen.
Koop wel gewoon de reguliere, aangekondigden, aanbiedingen.
Gemiste FB aanbiedingen koop ik evt elders.
 
Of je koopt ze gewoon alsnog bij Carclean… De service is ook wat waard! En dan is iedere genoten aanbieding alleen maar mooi!

Jammer dat iedere positief ingestoken actie van Carclean steeds tot zoveel teleurgestelde gezichten leidt… Pakken wat je pakken kunt en wilt!
Ik ga eens heeeel diep denken of ik nog wel echt iets nodig heb..

@Dibbuz ik heb al een paar keer iets gezien over een short trigger gun half september… Gaat die deze dagen ook zijn intro hebben?
 
Deze stond nog op FB
9D0CF36E-4EB7-4620-828E-95DA922B2083.jpeg
 
@Dibbuz
laat het via mail plaatsen voor mij maar achterweg.
Daar het achteraf plaatsen niet synchroon loopt met FB berichten vis je toch achter het net. Ik ga daar verder geen moeite voor doen.
Koop wel gewoon de reguliere, aangekondigden, aanbiedingen.
Gemiste FB aanbiedingen koop ik evt elders.
De hints komen niet per mail, geen zorgen.
We plaatsen ze vrijdagavond op social media en tegen het eind van de middag hier op het forum zodat iedereen ze kunt lezen en een poging kan wagen.
 
Ik zag hem vanochtend al staan en de aankondiging op Facebook!
Wordt die introductietijd ook later bekend gemaakt?
 
Indien de introductie actie uitverkocht dan krijg je daar inderdaad 25% korting op tijdens het Monello tijdslot. (geldt ook voor de emmeret)
Let op: de huidige Pistola Corta en emmerset zijn niet het uiteindelijke product omdat die niet te limiteren waren met een XX aantal. Deze staan er nu nog niet op om verwarring te voorkomen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
De emmers zijn dus het gehele weekend met de korting verkrijgbaar met een gelimiteerde opgave?
De verwarring kwam bij mij omdat hij ook bij de end of summer sale rubriek stond op de site.
 
@Dibbuz Er staat dat bestellingen uit de verschillende tijdsloten niet gecombineerd kunnen worden tot één pakket.
Maar, de tijdsloten overlappen elkaar 1 uur.

Kunnen dan wel producten uit 2 overlappende tijdsloten gecombineerd worden als je ze maar samen binnen dat ene overlappende uur besteld?
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR