Laat ik het zo zeggen, verschillende bestellingen kunnen niet gecombineerd worden. Alles wat in één bestelling weet te persen zal tegelijk verzonden worden
Kunnen dan wel producten uit 2 overlappende tijdsloten gecombineerd worden als je ze maar samen binnen dat ene overlappende uur besteld?
Klopt om hem makkelijk terug te laten vinden omdat het een speciale End of Summer bundel is.De emmers zijn dus het gehele weekend met de korting verkrijgbaar met een gelimiteerde opgave?
Ja past erop als je het tussenstukje met koppeling eruit draait. Tip: Maak de lans goed warm door het eindstuk in kokend water te leggen. De Loctite wordt dan zacht en met steeksleutel (14?) op het tussenstukje kan je die los draaien.Had hem ook op FB gegooid maar werkt de foamgun quickrelease standaard op de Monello v1 foamer, of moet daar iets extra's voor gedaan worden zoals vermeld voor de v2?
D, misschien lees ik er overheen, maar; Begrijp ik het goed dat je de Pistola morgen tijdens het Monello-tijdslot kan bestellen? (Levering is later) Momenteel kan ik namelijk de Pistola niet op een verlanglijst zetten of in de winkelwagen. (Omdat niet op voorraad).Indien de introductie actie uitverkocht dan krijg je daar inderdaad 25% korting op tijdens het Monello tijdslot. (geldt ook voor de emmeret)
Let op: de huidige Pistola Corta en emmerset zijn niet het uiteindelijke product omdat die niet te limiteren waren met een XX aantal. Deze staan er nu nog niet op om verwarring te voorkomen.
Net vóór 10:00 uur, toch?Ik zet ze net voor 12 uur bestelbaar. Nog even geduld