• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Laat ik het zo zeggen, verschillende bestellingen kunnen niet gecombineerd worden. Alles wat in één bestelling weet te persen zal tegelijk verzonden worden :)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Kuip
Had hem ook op FB gegooid maar werkt de foamgun quickrelease standaard op de Monello v1 foamer, of moet daar iets extra's voor gedaan worden zoals vermeld voor de v2?
Ja past erop als je het tussenstukje met koppeling eruit draait. Tip: Maak de lans goed warm door het eindstuk in kokend water te leggen. De Loctite wordt dan zacht en met steeksleutel (14?) op het tussenstukje kan je die los draaien.

Heb je een Lancia 2.0 al in huis dan kan je beter de ronde aansluiting erbij kopen. Je krijgt namelijk de huidige aansluiting vrijwel zeker er niet meer uit omdat je de ronde koppeling niet kunt blokkeren van het ronddraaien.
Deze heb je dan extra nodig waar je de quick release aansluiting in draait (met wat teflontape om het draad natuurlijk):
 
  • Leuk
Reactions: expor
De hints zijn bekend! Met de juiste uitslag heb je een idee hoe laat het bijhorende product in de aanbieding komt morgen (zaterdag).

Hints!

1. Hoe groot is uitslag van de DAP EVO PLUS?
2. Wanneer is de AVA of Norway ontstaan?
3. Wat is de lengte van de stroomkabel van de Rupes LHR15?
4. Hoeveel verschillende sterktes + kleurtemperaturen heeft de Scangrip Multimatch 3?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Indien de introductie actie uitverkocht dan krijg je daar inderdaad 25% korting op tijdens het Monello tijdslot. (geldt ook voor de emmeret)
Let op: de huidige Pistola Corta en emmerset zijn niet het uiteindelijke product omdat die niet te limiteren waren met een XX aantal. Deze staan er nu nog niet op om verwarring te voorkomen.
D, misschien lees ik er overheen, maar; Begrijp ik het goed dat je de Pistola morgen tijdens het Monello-tijdslot kan bestellen? (Levering is later) Momenteel kan ik namelijk de Pistola niet op een verlanglijst zetten of in de winkelwagen. (Omdat niet op voorraad).
 
Sowieso kun je hem morgen bestellen tijdens Monello tijdslot. De vraag is of er dan nog exemplaren over zijn van de eerste 50. Zo ja dan betaal je 39,99. Zo niet dan 45. Nog steeds een nette prijs natuurlijk!

Ik zet ze net voor 12 uur bestelbaar. Nog even geduld :)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
*edit* ik laat het erbij, als ik me indenk hoe druk de mensen van CC het nu hebben vind ik het goed zo
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Xsara Coupe