• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

@jurgenD

Hier zijn de hints

Hints!

1. Hoe groot is uitslag van de DAP EVO PLUS?
2. Wanneer is de AVA of Norway ontstaan?
3. Wat is de lengte van de stroomkabel van de Rupes LHR15?
4. Hoeveel verschillende sterktes + kleurtemperaturen heeft de Scangrip Multimatch 3?
ok thx ben mee :)
 
Al 3 bestellingen gedaan......als beginneling brrrr heel slecht voor mijn portemonee de euro's vliegen de deur uit

Nu nog een HD zoeken....
 
@Quantoxx voor mij zijn het vandaag 5 bestellingen, beetje veel, maar ook beetje veel korting dan he....
Ik heb thuis beloofd dat ik volgende maand niet voornemens ben iets te bestellen bij CC (totdat er toch weer iets nodig blijkt te zijn, maar dat zeg ik er even niet bij :D)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik heb mij in kunnen houden maar toch een leuke korting gescoord.

PB shampoo ; Qd+; spray bottle ; detailkwast
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
@RoyR Ik zit op €472 waarvan €1,50 aan verzendkosten. Wel veel korting ook dan :cool:.
De nachtbrakers sla ik maar over en de Collinite 476s denk ik dat ik morgen ook laat liggen, al had ik gisteren het idee die wel te willen bestellen.
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Dibbuz en RoyR
@jurgenD
Spijtig dat jij je vergist hebt , een kleine troost maar er is nog 10 procent korting op alles .
En het is het moment voor je AVA hogedrukreiniger met extra korting op de evolution p60 of p80 aan te kopen
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en jurgenD