• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale! 21-09-21: UPDATE!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44

Banner.jpg

25 en 26 september 2021: End Of Summer Sale

Hét weekend met de hoogste én de meeste kortingen!

Op zaterdag 25 én zondag 26 september is het weer zover, de End Of Summer Sale!

Dit jaar trakteren we jullie niet op één dag vol met gigantische online kortingen, maar op een heel weekend!
Zet deze dagen dus direct in je agenda en houd dit weekend vrij, want dit wil je niet missen!

10%, 20%, 30% of 40%? De kortingen vliegen om je oren!​

Het hele weekend ontvang je 10% korting op alles wat op dat ogenblik geen aanbieding is. Ook voordeelbundels zijn uitgesloten.
End of summer sale 2021_10%jkorting_1920.jpg

Wat kun je verwachten?

Ook dit jaar werken we weer met tijdsloten.
Op zaterdag 25 september komen er, verspreid over 4 tijdsloten, 14 toffe merken met hoge kortingen in de aanbieding .
Hoe hoog deze kortingen zijn, houden we nog even geheim.

Naast de tijdsloten zijn er op zondag 26 september veel dagaanbiedingen
en krijg je de kans om op verschillende manieren hoge kortingen te scoren!

Maar dat is nog niet alles! We hebben nog meer in petto voor je.
Houd je mailbox of dit forum de komende tijd goed in de gaten!​

Introductie nieuwe Monello producten!​

Dit weekend lanceert Monello twee nieuwe producten. Detailing emmers en een short trigger gun. Om dit te vieren stellen we 50 emmerssets en 50 short trigger guns ter beschikking met een extra mooie korting. Deze aanbiedingen gaan direct om 12 uur in de nacht op zaterdag in. Mochten de 50 stuks op zijn voordat de Monello Hour deal van start gaat dan zijn deze producten uiteraard ook te koop tijdens deze hour deal met 25% korting.
Let op: bestellingen met een Pistola Corta worden pas vanaf dinsdag of later verzonden omdat we de zending dinsdag verwachten.
End of summer sale 2021_MONELLO_1920.jpg

De tijdsloten zijn bekend!

Op zaterdag 25 september komen er 14 merken in de aanbieding verspreid over 4 tijdsloten. We hebben de meest gewilde merken voor jullie uitgekozen en een tijdslot* en bijbehorende korting gegeven. Wees er snel bij want op=op.

*Bestellingen uit verschillende tijdsloten kunnen we niet combineren in één pakket / zending.
Hour Deals 2021.jpg

Zoek de speciale aanbiedingen!

Op zaterdag 25 september hebben we ook extra speciale aanbiedingen. Deze aanbiedingen zullen maar 1 uur op de website staan en geldig zijn. Wanneer deze aanbiedingen live gaan, houden we geheim. Op social media zullen we - soms kort van te voren - hints geven over de verschillende tijdstippen van de producten. Wees er dus snel bij want er worden slechts enkele exemplaren verkocht tegen zo'n lage prijs.​

Hints!

1. Hoe groot is uitslag van de DAP EVO PLUS?
2. Wanneer is de AVA of Norway ontstaan?
3. Wat is de lengte van de stroomkabel van de Rupes LHR15?
4. Hoeveel verschillende sterktes + kleurtemperaturen heeft de Scangrip Multimatch 3?


Verrassingsacties.jpg

Zondag 26 september: de tweede actiedag!

Nog meer korting!

Naast de tijdsloten en speciale aanbiedingen op zaterdag 25 september hebben we ook op zondag 26 september toffe kortingen om te scoren (naast de algemene 10% korting).

Grote dagaanbiedingen

Zondag 26 september staat in het teken van de geweldige dagaanbiedingen. Op deze dag zullen er heel wat producten in de aanbieding zijn met tot wel 40% korting! Laat je overspoelen met korting, van GYEON tot Monello, dit wil je niet missen.
e5d788dc-ecda-f9c2-8ecb-5270f2771967.jpg






Vergeet deze toppers niet!
Collinite 476 255gr. van €24,99 voor €14,99 (40% korting)
Sam's Detailing Tyre Shine van €14,99 voor €11,25 (25% korting)
Soft99 Fusso Wax Dark of Light van €34,99 voor €24,99 (30% korting)

Paradise Air alle geuren (25% korting)





Nachtbrakerdeals

Voor de echte diehard fans hebben we een leuke extra manier om toffe aanbiedingen op de kop te tikken. Zondagnacht* tussen 03:00 en 05:00 uur 's hebben we nog 5 extra aanbiedingen die je niet kunt laten liggen.
Zet jij de wekker?

*Dus van zaterdag op zondag!
1632225393567.png


Let op! De showroom is in dit weekend niet geopend!


*Lopende aanbiedingen, coupons en voordeelsets zijn uitgesloten.
 

Bijlagen

  • 1632225694545.png
    1632225694545.png
    202,3 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:
@Kristof505 Lopende/andere acties en voordeelbundels zijn uitgesloten. Dus als er nu ACTIE bij staat dan doet dat product/voordeelbundel niet mee.
 
  • Leuk
Reactions: Kristof505
Jammer voor mij als klant dat sommige aanbiedingen alleen via sociale media komen.
Vanuit privacy doe ik daar niet aan mee.
Graag gelijktijdig via mail versturen svp om iedereen gelijke kansen te geven.
 
@Efsix - De hints worden via social media bekend gemaakt, de aanbieding zelf niet. ;)

Ik ben zelf ook geen fan van social media, maar weet dat ik dan dingen kan missen. So be it, niemand is mij verplicht te informeren, ik kan mij wel open stellen om de informatie binnen te halen.

Zelfde idee als het hebben van een brievenbus; Als ik deze niet hebt, krijg ik ook geen folders binnen met acties en aanbiedingen en zal de winkel in moeten om er toevallig tegenaan te lopen.
 
Het voordeel van sociale media is dat je daar snel iets kunt delen voor een spontane actie. Dat soort media lenen zich daar enorm goed voor. Maar wellicht dat we de hints ook hier kunnen delen. De aanbiedingen zijn dus inderdaad gewoon voor iedereen verkrijgbaar en niet alleen via sociale media. De hints worden daar wel op gegeven omdat zoals aangegeven dat gewoon een beter medium voor is dan een nieuwsbrief.
 
@Quantoxx
een brievenbus is wel wat anders dan Facebook hoor!
ik en vele anderen wensen daar niet aan mee te doen.
mocht ik als klant van Carclean merken dat ik door het ontberen van Facebook in een nadelige positie dreig te komen t.a.v. De aanbiedingen zal ik niet schromen om voortaan elders te shoppen waar ze dat niet doen. Dit is voor mij een principiële beslissing.
 
@Divided Dit is al jaren zo. Ik ervaar er geen problemen mee. Ik bestel bijvoorbeeld dit jaar wat producten van Monello, Nanolex en Sonax. Dan bestel ik gewoon tussen 12:00 & 13:00. Is er dan wat uitverkocht van Monello. Ja dikke pech! Om 16:00 bestel ik de producten van Gyeon en Poorboys.

Vergeet niet dat Carclean het emorm druk heeft met deze acties! Voorbereiden, promoten, order picking, verzending en service. Houd social media maar in de gaten. Je schrikt je dood hoeveel PostNL karren de deur uit gaat!
 
  • Leuk
Reactions: Micha D.
@Esfix - Ik maakte ook niet de vergelijking tussen die twee dingen, maar wel tussen de situaties.

Zelfde idee dat je gaat verlangen dat de kortingen van de ochtend naar het einde van de dag moeten omdat je in de ochtend niet de mogelijkheid hebt om te bestellen.

Anyways, het is al opgelost inmiddels. ;)
 
Vraagje ivm actie van de AVA hogedrukreinigers
Er zijn 5 stuks van 2 modellen met speciale actie / korting
Zijn op al de andere hogedrukreinigers de 10 procent korting wel geldig gedurende dit end of sale weekend ?
gr