• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

26 november 2021: Black Friday bij Carclean.com! Korting, korting, korting! UPDATE 25-11!

Gingen een paar kleine dingetjes niet helemaal soepel maar daarom zitten we met meerdere mensen klaar om direct actie te ondernemen en het op te lossen.

Altijd spannend met zoveel acties of alles goed gaat.
 
En tot zover de belofte aan m’n vriendin om dit jaar geen “poetsspullen” meer voor de auto te kopen… Succes CC met de verwerking van alle pakketten, die van mij heeft geen haast. Ik zie het wel verschijnen!

Btw leuke acties!
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Op de BF aanbiedingen gaat geen extra 15% af. Op alle andere producten heb je wel 15% korting gehad.
Ja klopt dacht dat de korting ook achter het product zou komen te staan. Staat onderin bij totaal.
Weer top en succes met verwerken van alle bestellinge.
 
Wat is Rush eigenlijk voor merk? Ik hoorde er op Facebook geen onwijs lovende verhalen over maar ken het niet. Waar komt het vandaan? Maken ze zelf hun producten of is het meer rebranding?
Ik kan het mis hebben, maar zie een aantal auto's van influencers op de website. Waaronder een foto van Dutch Perfomante, vermoed dat het van hem is. Naast badkamers ook autoverzorging :yum
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Dibbuz Ik kan op de een of andere manier niet afrekenen.
Hij geeft ook de volgende melding. Waar gaat het verkeerd?
1637917555769.png
 
@Timon: ik kan die set gewoon bestellen, denk dat de fout bij u ligt.. mss eens even verwijderen uit shoppingkart en er terug inzetten..?
 
Reeds geprobeerd @PA27506
Pagina ook al meerdere keren afgesloten en minuten later wederom geprobeerd. Uit en in winkelwagen gedaan... Ik weet het niet meer.
@Dibbuz of @Tim kunnen jullie mij verder helpen?
 
Wat is Rush eigenlijk voor merk? Ik hoorde er op Facebook geen onwijs lovende verhalen over maar ken het niet. Waar komt het vandaan? Maken ze zelf hun producten of is het meer rebranding?
Gewoon hetzelfde als alle andere Facebook achtige merken. Is van die kerel van Tegeldepot met de Lambo
 
Reeds geprobeerd @PA27506
Pagina ook al meerdere keren afgesloten en minuten later wederom geprobeerd. Uit en in winkelwagen gedaan... Ik weet het niet meer.
@Dibbuz of @Tim kunnen jullie mij verder helpen?
Product uit de winkelwagen doen, naar de productpagina zelf gaan en dan in de winkelwagen doen. Dus eerst plaatje klikken, pagina openen en dan winkelwagen.
Direct op de winkelwagen klikken vanuit de Black Friday pagina geeft soms problemen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba