• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

26 november 2021: Black Friday bij Carclean.com! Korting, korting, korting! UPDATE 25-11!

Tada !!!!

DSC_3148.JPG
 
Even een (noob?) vraag. Maar al mijn BF21 bestellingen staan nog op status "in de wacht"

Ik neem aan dat dit de algemene status is voor bestellingen die nog niet ingepakt en verzonden zijn?
Mijn laatste bestelling, van vandaag (je vergeet nog wel eens wat...) geeft de status "verzending uitgesteld tot volgende werkdag" wat... uiteraard... logisch is!

Ennieweeeejjjj: petje af voor de crew in deze hectische tijd!
 
  • Geweldig
Reactions: Dibbuz
Klopt, omdat jouw orders gecombineerd verzonden gaan worden. Uit milieu en kosten oogpunt. Morgen krijg je een mailtje met verdere details. Komt goed! :)
 
  • Leuk
Reactions: JorritTholen
Thnx @Dibbuz!

Begrijp ik goed dat alles op 1 berg word gegooid? Speciaal voor kerst had ik verschillende bestellingen gemaakt voor ieder hetzelfde bedrag. Familie en wie dan ook (hint hint...) kan dan zo een "doos" van mij overnemen en mij dit cadeau doen met kerst.

Maar dan voorzie ik nog splits en selecteerwerkzaamheden *kraakt vingers* anders gooi maar alles op 1 hoop en doe er maar 8 lege doosjes en een rol carcleantape bij :joy: scheelt jullie werk!!
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
@Aficior
Bij ons thuis geldt al decennia "wie netjes vraagt ... " Dus ik zal proberen een gaatje te vinden.
Het is een beetje vol hier, dus het weer moet ook meedoen, of ik moet uitwijken ...
De oudste bood deze week zijn auto al aan :joy:
 
Netjes allemaal. Ik had niets nodig dus ik heb niets besteld. Volgend jaar zal ik proberen hier iets meer rekening mee te houden :)