• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2e hands velgen opknappen

Of even met de velgen naar Wheelcare in Uden. Die kan de voorkant dan CNC afdraaien, waarna je er weer een verse blanke laklaag op kan laten spuiten.
 
Dit sluit aan op het topic. Zojuist komt mijn vrouw terug van boodschappen doen. Zij heeft een stoep geraakt, wat natuurlijk kan gebeuren, maar wel erg zonde is. Heeft er iemand een adres in Noord-Holland om dit op te laten knappen? Het liefst omgeving Heerhugowaard-Hoorn. Andere tips zijn ook welkom! O ja….scheiden is geen optie
3789E0CB-8705-4FB7-AEE6-3FE1635E4E35.jpeg
 
Kan ik eventueel regelen voor je, alleen niet in de buurt helaas. Houd er wel rekening mee dat na restauratie de blanke lak anders kan ogen bij deze velg tov de andere velgen.
 
  • Leuk
Reactions: Kick Buttowski
Ik heb ze gehad, maar ze steken een klein beetje uit en na diverse stoeprandjes waren ze stuk en de velgen er onder toch beschadigd. Ik vind het makkelijker om dicht tegen een stoep te parkeren zonder dan met.