• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

3 inch pads

A.l. Detailing

Detailing trainee
13 jan 2019
15
38
23
Ridderkerk
Ik ben na best een lange tijd nog steeds zoekende naar een goede 3 inch pad. Dus ik dacht, ik vraag het aan jullie. Van vinden jullie een fijne 3inch pad om mee te werken? Ik gebruik hem trouwens op een dap900.
 
Ik gebruik de 3,5 inch HDO Orbital Pads van Lake Country (oranje en blauw) en de Sandwich Spider Foam Polishing Pad 85mm van Scholl. Dit allemaal op de 74mm steunplaat van Flexipads op de DAP
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
Ik gebruik de 3,5 inch HDO Orbital Pads van Lake Country (oranje en blauw) en de Sandwich Spider Foam Polishing Pad 85mm van Scholl. Dit allemaal op de 74mm steunplaat van Flexipads op de DAP
+1 daarnaast is de Rupes grijs ,geel en witte pad ook erg prettig
 
Ik zal die van scholl is gaan proberen! HDO heb in al een keer gekocht maar deze faalde al na 2 auto's en voor de prijs van de pad vind ik dat onvoldoende(kon ook een productie fout zijn of een fout in mijn polijst techniek). Rupes heb ik ook nog nooit geprobeerd, dus die staan zeker op mijn verlanglijst.
 
HDO blijft op mijn 21mk2 nog heel en gaan al een hele poos mee apart maar goed.
Rupes blauw en groen slijten wel vrij rap maar geel en wit niet.
 
Bij mij gebeurde het ook alleen bij de 3inch....mijn 5 inch HDO op mijn 15mrk2 blijft erg lang goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator: