• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

66'er Mangogreen Kever... Superlaag... superschoon!

martijnvanderh

Detailing rookie
25 jan 2011
11
0
Tussen alle Jaeger-bulletjes door..
Toch even mooi een hele dag de kever 'gepoetst'.

Kort overzicht:

Stap 1: Wassen
Stap 2: Kleien met Mothers Clay en Mothers Showtime Detailing Spray
Stap 3: Rubbers aftapen
Stap 4: Polijsten met DAB500 en Monello (Verschillende fijnheden)
Stap 5: Poorboys Blackhole Glaze (inclusief 15 min kuurtijd)
Stap 6: Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 ( 1 uur kuurtijd)

1 Hit van alles was meer dan voldoende

Stap 7: Waxen met Dodo Juice Purple haze (hebben we nog niet gedaan omdat er 12 uur tussen stap 6 en 7 moet zitten.

Volgens mij heeft rick ook nog allemaal verschillende pads gebruikte met bepaald schuurfactor, maar dat heb ik niet genoteerd!

Tussen de stappen door ook nog chrome en RVS opgehelderd met Mequiars All-Metal Polish en daarna afgetopt met Mothers Chrome polish

Foto's! Heb jammer genoeg niet echt foto van hoe de lak voor de poetsbeurt was.

Materiaal:

DSC_0038.webp

DSC_0005-1.webp

DSC_0001-3.webp

En poetsen maar!

DSC_0002-3.webp

DSC_0003-2.webp

DSC_0004-1.webp

Resultaat na polijsten:

DSC_0009-1.webp

DSC_0006-1.webp

De glaze aan het inwerken:

DSC_0023.webp

Het resultaat

Links geen glaze, rechts wel
DSC_0011.webp

Super mooi geworden!

DSC_0031.webp

DSC_0027.webp

DSC_0028.webp

DSC_0025.webp

DSC_0041-1.webp

DSC_0043-1.webp

Check die reflectie!

DSC_0070.webp

DSC_0046.webp

DSC_0037-1.webp

DSC_0019.webp

DSC_0029.webp

Ook nog de carb bij rick op het werk ultraSCHoon gemaakt:

Voor:

DSC_0054.webp

Na:

DSC_0081.webp

In een woord super, ga de kevers steeds meer waarderen... Mijn vriendin heeft er ook een, die gaan we (lees ik) over een paar jaar helemal reviseren, ziet er super uit deze, helemaal mijn look...

Zeer mooi!,.bespaar je de volgende keer een rondje Black Hole,.het zal niks toevoegen. Buitendat hecht de DGPS (volgens mij) beter op een lak zonder glazes etc.

Hmm, kan het zijn dat ik deze kevert laatst op de A59 heb zien rijden in gezelschap van een ander exemplaar?
De enorme camber achter en de verlaging van de betreffende wagen vielen mij toen erg op.

Snitser zei:
Zeer mooi!,.bespaar je de volgende keer een rondje Black Hole,.het zal niks toevoegen. Buitendat hecht de DGPS (volgens mij) beter op een lak zonder glazes etc.
Wij zagen toch zeker verschil met de bh, vind dat echt een top product.en over die hechting, nooit gehoord eigenlijk...scheelt dat echt zo veel?

Voor de rest is de keef er goed van opgeknapt, blinke als een tiet in de manenschijn.
Was toch wel een lastige klus met al die rondingen, en veel plaatsen waar je niet goed bij kan, maar resultaat mag er zijn!

Ps, voor de helzderheid, martijn is mijn broer:roll

Jeez!, mooi man:-)^

Ben er nog niet helemaal achter wat ik vind van die verlaging(vind het niet lelijk, maar qua gevoel ziet het er een beetje raar uit), maar één ding is zeker hij staat er mooi strak bij:-)^

Man o man wat een gave bak zeg! En een heerlijk kleurtje :love Prachtige detail :-)^

En de verlaging en sporing is echt geweldig :eyes