De afgelopen dagen de A4 in de cquartz gezet, de auto had inmiddels toch weer aardig wat swirls wat vooral te danken was aan het feit dat ik de auto in de winter 2x door de wasstraat had gedaan aangezien ik de onderkant goed schoon wilde hebben en ik hier zelf geen spullen voor heb, veel stappen zijn in de garage uitgevoerd wegens de regen...
Zondag:
Eerst gefoamed met een sterke verhouding SSF + APC
Daarna gewassen,gekleid en grotendeels droog gemaakt met "de tuinslang methode" En resterende druppels met de delirium droogdoek weggehaald.
Verder onder andere de uitlaat gepolijst, de banden ontvet, de velgen gereinigd en met ironx ingespoten en daarna met de zwarte cone gepolijst veel aandacht ging uit naar de wielkapjes die ik eerst wilde vervangen met nieuwe maar toen kwam ik erachter dat deze zo'n 40 euro per stuk kosten!..., zijn wel weer heel netjes geworden nu.
Maandag:
De auto met de Bosch exe460 gepolijst icm wollen pad met inizio forza, daarna de oranje pad met mezzo en afgebouwd met de lichtgroene pad icm Finale.
Heb niet alle krasjes eruit gekregen maar ik was meer dan tevreden
Dinsdag:
Wederom gefoamed met een sterke verhouding SSF + APC en weer gewassen.
Daarna 2x een IPA wipedown gedaan en vervolgens de 1e laag cquartz aangebracht, deze na een kwartier per paneel afgenomen met een microsuede doek en geinspecteerd met een bouwlamp (moet toch echt eens een Brinkmann kopen....)
Woensdag:
2e laag cquartz gedaan en wederom na een kwartier per paneel afgenomen.
Bandjes gedaan met Hotshine tire gel.
Hierna vond ik het wel genoeg en nu staat de auto de komende 2 weken te curen in de garage aangezien ik nu op vakantie ga! Heb ook een flesje reload, maar heb deze nog niet aangebracht.
Weinig foto's gemaakt, maar dit is het resultaat:
Zondag:
Eerst gefoamed met een sterke verhouding SSF + APC
Daarna gewassen,gekleid en grotendeels droog gemaakt met "de tuinslang methode" En resterende druppels met de delirium droogdoek weggehaald.
Verder onder andere de uitlaat gepolijst, de banden ontvet, de velgen gereinigd en met ironx ingespoten en daarna met de zwarte cone gepolijst veel aandacht ging uit naar de wielkapjes die ik eerst wilde vervangen met nieuwe maar toen kwam ik erachter dat deze zo'n 40 euro per stuk kosten!..., zijn wel weer heel netjes geworden nu.
Maandag:
De auto met de Bosch exe460 gepolijst icm wollen pad met inizio forza, daarna de oranje pad met mezzo en afgebouwd met de lichtgroene pad icm Finale.
Heb niet alle krasjes eruit gekregen maar ik was meer dan tevreden
Dinsdag:
Wederom gefoamed met een sterke verhouding SSF + APC en weer gewassen.
Daarna 2x een IPA wipedown gedaan en vervolgens de 1e laag cquartz aangebracht, deze na een kwartier per paneel afgenomen met een microsuede doek en geinspecteerd met een bouwlamp (moet toch echt eens een Brinkmann kopen....)
Woensdag:
2e laag cquartz gedaan en wederom na een kwartier per paneel afgenomen.
Bandjes gedaan met Hotshine tire gel.
Hierna vond ik het wel genoeg en nu staat de auto de komende 2 weken te curen in de garage aangezien ik nu op vakantie ga! Heb ook een flesje reload, maar heb deze nog niet aangebracht.
Weinig foto's gemaakt, maar dit is het resultaat: