• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aangenaam

Valuco

Detailing rookie
26 jun 2011
27
0
39
Hallo allemaal,

Graag wil ik me even voorstellen op dit forum aangezien ik hier al aardig wat uren versleten heb de afgelopen weken.
Heb me vandaag dan ook maar even lid gemaakt aangezien ik hier nog vaak te vinden zal zijn.

Mijn naam is Pierre en ben 26 jaar oud en kom uit Roermond, heb begin juni een nieuwe Seat Leon besteld bij de dealer.
Deze wordt komende week geproduceerd waarna ik deze in de eerste week van augustus mag gaan ophalen bij de dealer.

Dit is mijn eerste nieuwe auto, en deze wil ik ook graag nieuw houden. Dat is ook de reden dat ik me hier al flink heb ingelezen.
Heb me vandaag ook een flinke lijst samengesteld van de dingen die ik wil gaan kopen om de auto nieuw te houden, maar hierover open ik een topic in "Stappenplannen en combinatiekits".

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum. Mooie auto zeg! Wit is de beste kleur die je kunt kiezen als aankomend detailer, je bent nooit klaar namelijk, je ziet er altijd wel iets op :-d

Maar aan je verlanglijst te zien is het je wel duidelijk wat je moet doen en wat je nodig hebt om hem mooi te houden. Succes en veel plezier!

Even een nieuwtje, net een telefoontje gekregen van de dealer.
De Leon kunnen we donderdag gaan ophalen, dus dan kunnen we langzaam aan de slag met detailing.
Inmiddels een flink aan producten meegenomen van de SSD dus dat moet wel goed komen.

Haha, heb nu kisten gehaald om alles netjes in op te bergen. Als het even meezit wil ik de oude auto nog even een mooie beurt geven aangezien die naar een van mijn werknemers gaat.
Zal dan even wat foto's maken van het geheel en daarvoor een topic openen.