• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanpassen "formaat" foto

CXpeu

Detailing addict
6 jun 2008
131
65
Landsingerland
Is het :roll misschien mogelijk om een soort converter voor foto's erop te zetten?

:cool: mooi hoor al die foto's, maar vaak moet je heen en weer om de foto's helemaal te bekijken.

of anders even de mensen meedelen de foto's iets kleiner te maken. Het resultaat verandert heus niet met een kleinere foto.

Gr. Arno ;)
 
De meeste converters op fora zijn slecht van kwaliteit en verkleinen de foto's met verlies van kwaliteit. Niet handig dus. Het maximale formaat op dit forum is 1024 x 768, dat is een normaal formaat voor op een 17" inch monitor, mits je resolutie optimaal ingesteld staat.
 
Heb geen 17" Monitor :p

eigenlijk een 15,4" breedbeeldscherm welke aan mijn laptop vastzit,
heb daarom ook een andere "hogere" resolutie.... en heb nergens last van,
eigenlijk met de 1024x768 foto's

Dit forum is wat mij betreft heel coulant met de foto's op de meeste fora is het maximum
800x600 :roll
 
De foto's groter dan 1024 x 768 worden door ons moderatoren aangepast naar hyperlinks. :-"

@CXpeu : wat is het formaat van je monitor? Je hebt kans dat je resolutie niet goed ingesteld staat (niet optimaal).

Op de zaak zit ik met een 15" laptop scherm en een 17" gekoppeld, thuis een 22" breedbeeld. :cool: