Ik ben al aan tijdje aan het kijken naar de DAP machine en heb (Geen) ervaring in het polijsten zelf, heb me er wel erg in verdiept maar welke pads je waar het beste voor kan gebruiken is nog best lastig.
Ik heb voor ogen de DAP V3 Raffini starterskit (Lite edition)
Hier zitten 3 pads bij en 2 polijst middelen.
De auto's die ik eventueel wil behandelen hebben vooral last van swirls/krassen en eventuele beschadigingen.
Kwa pads zijn er eventuel nog dingen waarbij jullie zeggen bestelt dat er bij? en die polijstmiddel kan dit er mee door? kan ik het beste polijstmiddelen van poorboys bij bestellen zo ja welke?
Ik heb hier ook nog een fles black hole staan, dit zal na deze aanschaf van deze machine overbodig worden denk ik.
ik hoor graag jullie ervaringen en adviesen.
Ik heb voor ogen de DAP V3 Raffini starterskit (Lite edition)
Hier zitten 3 pads bij en 2 polijst middelen.
De auto's die ik eventueel wil behandelen hebben vooral last van swirls/krassen en eventuele beschadigingen.
Kwa pads zijn er eventuel nog dingen waarbij jullie zeggen bestelt dat er bij? en die polijstmiddel kan dit er mee door? kan ik het beste polijstmiddelen van poorboys bij bestellen zo ja welke?
Ik heb hier ook nog een fles black hole staan, dit zal na deze aanschaf van deze machine overbodig worden denk ik.
ik hoor graag jullie ervaringen en adviesen.