• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

aart steld zich eff voor

coronell

Detailing rookie
27 mei 2009
2
0
ik poets in me vrije tijd autos maar nu wil ik een nieuw wax hebben ik gebruik nu de wax iqlid gold van nielzen
ik wil nu een ander soort was er voor terug wie weet daar de goede oplosing voor of iet wat vergelijkbaars voor is
 
Daar zijn zovele goede oplossingen voor. Kijk gewoon eens goed rond in het onderdeel over waxen en sealants, dan kun je zelf al een heel eind komen. Geef verder eens aan welke richting je inwilt (prijs, hoeveelheden, standtijd, gebruiksgemak, etc.). Met deze info kan men hier een veel gerichter antwoord geven.
Ik ken Nielzen overigens niet en weet dus niet wat daarmee te vergelijken is.

Overigens: whatever happened to interpunctie? :|~*
Overigens2: welkom!
 
welkom op het forum zoals soepergrover ook al zei wat wil je en wat verwacht je wil je perse een wax of mag het ook een sealant zijn iglid gold zegt me eerlijk gezegd niets heb je eventueel een link waar ik info kan vinden of kan je vertellen waarmee het te vergelijken is
 
Soepergrover zei:
Daar zijn zovele goede oplossingen voor. Kijk gewoon eens goed rond in het onderdeel over waxen en sealants, dan kun je zelf al een heel eind komen. Geef verder eens aan welke richting je inwilt (prijs, hoeveelheden, standtijd, gebruiksgemak, etc.). Met deze info kan men hier een veel gerichter antwoord geven.
Ik ken Nielzen overigens niet en weet dus niet wat daarmee te vergelijken is.

Overigens: whatever happened to interpunctie? :|~*
Overigens2: welkom!
nou ik zoek Sowieso iets in groot verpaking zit bijvoorbeeld 5 liter en prijs moet wel betaalbaar bliven he maar het gaat er
om als ik de auto in 1keer in de was zetten kan nu niet deel voor deel
 
Welkom!

Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, wil je een grootverpakking was, omdat je anders de auto niet in zijn geheel ni de was kan zetten?