Ik vind van wel, heeft iemand andere ervaring? Bij mij heeft er nog geen klittenband losgelaten.
Kijk, dat ziet er netjes uit!Oké. Vond t doodeng (want sissy), maar heb vandaag de motorkap gekozen als proefobject.
Auto afgespoeld met tuinslag, was niet heel vies en meteen weer glimmen na t water.
Met BTBM en 2 emmers de auto rondom gewassen (wilde alleen motorkap doen, maar als je dan toch bezig bent...)
Motorkap drooggemaakt
Monelle spray en klei...wordt je niet arm van de klei, dan is het wel van de spray die je nodig hebt om hem fatsoenlijk nat te houden.
Enniehoe: gedaan en de klei werd nagenoeg niet vies. Ik merkte wel dat er meer krasjes zichtbaar werden (niet vd klei.
Enniehoe. Daarna goed schoongespoten en met schone doek weer drooggemaakt.
DAP gepakt, rooie pad, paar klonters PB Black hole erop, over de motorkap wat stippen gezet met de pad en gaan. Het voelt wat ongehoord om met een draaiend apparaat over de motorkap te gaan, moet ik eerlijk zeggen. Maar wat kan er fout gaan.....
Er kwam een mooi dun laagje op (ik snap jullie steeds beter). Paar minuutjes laten drogen, vinger test en met de doek erover. Nice!
Zwarte pad, paar klonters 845 erop en hetzelfde. En nu snap ik jullie nóg beter....de eerste helft zat er redelijk dik op (denk zoals ik het normaal deed) en 2e helft stuk dunner. Was ook redelijk snel droog. Van eerste helft nog wat afgepakt en op 2e helft erbij gedaan.
Vingertest, afdoen met doek....en blij dat motorkap niet naar de hoeren was.
Druppels waren nog nooit zo snel van de motorkap af.
Open vraag: hoe maak ik de pads schoon waar klittenband aan zit? Zoals gewoon de kleintjes (emmer water met afwas sop - volzuigen/uitknijpen tot schoon?)
Bekijk bijlage 147016Bekijk bijlage 147017Bekijk bijlage 147018Bekijk bijlage 147019Bekijk bijlage 147020Bekijk bijlage 147021Bekijk bijlage 147022Bekijk bijlage 147023
Pieter, ik heb met mijn 845 ongeveer 10x een auto gedaan, en ik heb ook ongeveer een kwart van de fles verbruikt.